welk speelgoed

Noa is nu ruim 1 jaar en 9 maanden en ik weet eigenlijk niet wat ik aan speelgoed moet aanschaffen voor haar. Ze heeft onder anders duplo en little people, boekjes, kleurspulletjes, puzzels, loopfiets, pop, pannetjes enzo en voor de rest veel losse rommeltjes. Hebben jullie nog dingen die echt favoriet zijn bij jullie dreumes.

Klei, klei is hier favoriet nr 1

op 2 alles wat lijkt op huishoudelijke apparatuur… strijkplank/bout, keukenspullen, afwasborstel, pollepel, lege fles van afwasmiddel, lege pakken die we weer hebben dichtgetaped enz



Haar pop is ook wel favoriet incluis bijhorende kleine poppenwagen en bij Peter is dat een cargo vliegtuig met geluid en zijn garage…



De rest is lang niet zo in trek hoor :wink: :wink:

Poppenbuggy

Boerderij met dieren

Tekenen vindt ze altijd leuk.

Fietsen (kon ze vanaf 2 jaar :thumbup: )

Laura heeft met sinterklaas een keukentje gekregen, en dat vindt ze echt geweldig. Zo leuk om te zien hoe ze van alles klaarmaakt, soepje koken, pizza in de oven, erg grappig.



Ook begint ze de laatste tijd veel te spelen en te bouwen met Megabloks - die hadden we al tijden in huis, maar daar heeft ze nooit eerder naar omgekeken. Het lijkt wel of ze nu ineens snapt wat de bedoeling is (net als met puzzels, die vindt ze ook nu pas interessant).

Een keukentje en poppenserviesje zijn hier favoriet!

Ook V-tech Smartville is hier een grote hit. Little People ook, maar dat had je al…

Megabloks en Duplo snapt mijn dochter nog niet zo, ik denk dat dit vanaf ruim 2 jaar pas echt leuk wordt.

Verder ga ik voor mijn dochter haar verjaardag straks poppenspullen kopen/vragen, daar krijgen ze rond een jaar of 2 ook echt de leeftijd voor.

Succes, er is echt wel leuk dreumes/peuterspeelgoed te koop :wink:

Klei

Muziekinstrumenten

Keukentje

Foam puzzel voor op de grond



Meer kan ik even niet bedenken. Maar dit zijn dingen die vanaf ong 2 jaar bij Kirsten erg in trek zijn.

Esmee speelt echt heel vaak met het Nijntjes huis en de figuurtjes en bijbehorende auto.

En ze heeft van de Sint een houten poppenhuis met meubeltjes gekregen, die doet het ook goed :thumbup: . Naar alle losse rommeltjes kijkt ze eigenlijk niet echt om.

Klei, keukentje en heeel veel boekjes zijn momenteel de dingen waar Nancy het meest mee speelt.

Duplo lukt r nog niet (t in elkaar zetten dan, uit elkaar halen wel :mrgreen: ) puzzelen snapt ze nog niet en fietsen kan ze ook nog niet (is ook geen weer voor).

Ze krijg van ons over 2 weken een poppenhuis voor haar 2e verjaardag.

Hier zijn favouriet:

  • duplo
  • verkleedkleren (en hoedjes en zonnebrillen en badslippers).
  • Pop met buggy, potje, luiers, flesjes enz (alles nadoen).
  • keukentje en theeserviesje (ook ons nadoen).
  • CD K3 :roll: . Dit is de enige cd die erin mag en het liefst de hele dag en dan moeten we dansen :mrgreen: .