Welk sim only abonnement?

Ik wil binnenkort een sim only abonnement nemen omdat ik denk dat dit voor mij voordeliger is dan mijn huidige abonnement. Nu ben ik elke maand tussen de 30 en 35 euro kwijt terwijl ik gemiddeld maar voor een minuut of 10 per maand bel en zo’n 25 smsjes per maand stuur.

Welke sim only aanbieder is de voordeligste? Kan natuurlijk op internet zoeken (staan er een hoop). Maar wat ervaringen zijn ook heel erg welkom.

En als je binnen je bundel blijft met bellen, ben je dan echt alleen maar het bedrag kwijt wat de aanbieder zegt. Dus bv 100 belminuten en 25 smsjes voor ongeveer 5,99, of betaal je ook nog voor elke gebelde minuut?

wij hadden tot voor kort 2 mobiele abbo’s ipv een vaste lijn en dat werkte perfect.

1 abbo met 200 belminuten en 1 met 100 belminuten.

Ik had die met 200 aangezien ik thuis ben en dan ook nog weleens telefoontjes met school/ vriendjes etc deed. Maar dan nog kregen we de minuten eigenlijk nooit op hoor.

Wij waren echt alleen de kosten kwijt van het abbo en verder niks (ja 1 maand gingen we over de minuten heen dus toen kwamen die minuten er over heen).

Hadden een sim only van Telfort, zonder sms bundel dan, maar die kan er gewoon bij.

Geloof dat hun goedkoopste abbo 5 euro is per maand zonder sms en die kan je er dus per bundel bij nemen nog.

Destijds via gsmweb afgesloten, maar kan ook bij Telfort zelf.

Waren goed te spreken over bereik etc, nooit geen problemen mee gehad.

(even snel voor je gekeken, natuurlijk zijn na 1 januari de tarieven gewijzegd… goedkoopste abbo van Telforts is 5,95 en kleinste sms bundel is 25 berichten voor 2 euro erbij… dan zit je dus op 7,95 per maand, voor de prijs maakt het niet uit of je het via gsmweb doet of via Telfort site zelf).

Ik zit ook bij Telfort.

Ik heb 200 belminuten en 100 sms per maand. Zolang je hier niet overheen gaat of naar buitenland sms’t of belt ben je niet meer kwijt dan je aboonementskosten.Alhowel, volgens mij komt de btw er nog wel overheen. Maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben dik tevreden. Heb overal bereik en nooit problemen. Super.

groetjes

Yvonne

Ik ben al jaren bij T-Mobile en nooit geen problemen met bereik e.d.

Wel heeeeeeel soms dat hij overgaat op Belgisch netwerk, maar goed ik woon dan ook niet ver van de grens :wink:

Ben begonnen met een prepaid pakket en later toen ik een aanbieding van sim-only abonnement zag, die simkaart in het prepaid toestel gedaan (alleen bij T-Mobile kon dat toen een abonnement-simkaart in een prepaid toestel, bij andere providers moest je dan toch je toestel simlockvrij maken). Ik geloof dat ik toen iets van €5,- betaalde voor 150 belminuten.

Toen mijn toestel het begaf heb ik een nieuw prepaidpakket gekocht en daar weer mijn lopende abonnement in gedaan. Ik vind nl. dat je uiteindelijk toch te veel betaald binnen een gewoon abonnement voor je toestel.

Tot 2x toe is dat tarief van €5,- iets omhoog gegaan per jaar, omdat dat echt een startaanbieding was. Maar meer als €8,- is het niet geworden :thumbup:

Ruim een jaar terug kwam er een nieuwe winkel met leuke aanbieding!

Kon een abonnement afsluiten tegen sim-only tarief, maar kreeg er wel een leuk toestel bij (Samsung U900 soul)! Ik betaal nu €12,50 voor 200 minuten. Ondertussen zijn er natuurlijk weer leukere aanbiedingen gekomen, maar ik zie in oktober wel weer wat ik doe.

Een ding is zeker: Het wordt weer een sim-only :wink:

Ik heb een sim only van vodafone, 150minuten en 200 smsjes per maand voor 8,90euro! Geen idee wat de kosten worden als je daar overheen gaat omdat ik daar echt nooit overheen kom. Hou ruim over aan het einde van de maand. Is een contract van 2 jaar trouwens.

Hiervoor had ik een vodafone abbo met telefoon zelfde aantal minuten en smsjes en dat kostte mij 22,50 per maand voor ook een 2 jarig contract. Wat een verschil he of je er wel of geen telefoon bij neemt, bijna 14euro per maand

Ik stel totaal geen eisen aan een telefoon, ik moet er mee kunnen bellen, sms-en er moet een wekker op zitten en hij moet klein zijn. Geen camera, mp3, internet ed. Het was even zoeken naar een telefoon zonder fratsen maar heb uiteindelijk zelf voor 45 euro een perfecte telefoon gekocht toen van mijn abbotelefoon de display kapot ging, simlock vrij…

wij hebben nu een simonly abonnement van vodafone… 150 belminuten en 200smsjes voor 8,70 per maand… geen aansluitkosten, geen verzendkosten!

Hier ook het pakket van Frank@ & Klavertje. Dik tevreden!

hier vodafonen 250 min bellen 75 sms voor 8.95 , maar deze heb ik voor een jaar of 3 geleden afgesloten dus zal nu wel duurder zijn…

op dit moment heb ik er helemaal niks aan…

mobiel is stuk :?