welk potje

de vraag zegt het al welk potje zouden jullie het fijnste vinden voor de kids ik wil het nog niet kopen nou maar een beetje nadenken wat het fijnste is foto’s er van zijn welkom alvast bedankt :-*

Zowiezo een potje waar er geen kans bestaat dat de billetjes tussen kunnen zitten. Dus een potje uit 1 stuk!!!

Een neefje heeft dat voor gehad en nu wil hij niet meer op het potje vandaar!!!

vrienden van ons hebben er eentje dat wanneer hij in het potje plast er een waterval klinkt en als hij klaar is er een muziekje met applaus klinkt.



echt voor de moderne baby whahahahaa

Ik heb jaren teurg eens een potje gekocht bij de Wibra…geloof dat hij 1.30 kostte in guldens…gewoon simpel ding.



Heb trouwens niet speciaal een meisjes-potje gekocht hoor…gewoon jongensmodel.

@rijstkorrel wrote:

vrienden van ons hebben er eentje dat wanneer hij in het potje plast er een waterval klinkt en als hij klaar is er een muziekje met applaus klinkt.



echt voor de moderne baby whahahahaa




die heb ik ook (al :wink: )

je kan hem splitsen en dan heb je ook een opstapje :thumbup:

Ik had zo’n doorzichtige van de Hema, die was goed voor mijn oudste, maar bij mijn zwaardere middelste stonden de striemen na 1 minuutje al in zijn billen. Hij ging net als zijn broer ook al heel gauw op de wc, dus als ik nu voor de keuze zou staan, zou ik niet eens een potje kopen. Maar dan praat ik over kinderen rond de 3 jaar, die kleine meid van jou is volgens mij veel te klein voor zo’n grote wc.

ik denk niet dta ik al begin met op de grote wc eerst te gaan ik denk ook eerst een bekend maken met een potje ik vind die op de fopto staat wel erg handig en ook met een opstapje :think: erg leuk bedankt meiden :-*

Ik vond het wel heel belangrijk dat het potje doorzichtig was. Je hoort het namelijk niet altijd. En bij een doorzichtig potje kun je ook zien als ze plassen.

@rijstkorrel wrote:

vrienden van ons hebben er eentje dat wanneer hij in het potje plast er een waterval klinkt en als hij klaar is er een muziekje met applaus klinkt.



echt voor de moderne baby whahahahaa




hebben wij ook. Je moet het snuitje zien als dat muziekje gaat :inlove: . Maar boven op de wc hebben we een verkleiner met een soort rugleuninkje, waardoor ze goed rechtop blijft zitten. Het schijnt heel slecht te zijn om te diep met de billen in de pot te hangen. Ik ben erg tevreden over dat ding en ze blijft er doorgaans langer op zitten dan het potje. Onze dochter is overigens bijna 2.