welk plopsaland het leukst (belgie)

De titel zegt eigenlijk genoeg welk park is het leukst?



Wat ik zag op internet leek ons of in Panne of Coo het leukst maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.



Hasselt is volgens mij indoor dat viel al af

Wij zijn in mei naar de Panne geweest.

Sophie zei dat ze het nog leuker vond dan de Efteling :lol:

@victoria wrote:

Wij zijn in mei naar de Panne geweest.

Sophie zei dat ze het nog leuker vond dan de Efteling :lol:




Wat ik zag aan attracties leek ons die het leukst maar was erg benieuwd naar ervaringen van kokkers

We willen dat in combi met de vakantie doen als we weer terug gaan naar huis.

Wij hebben gekozen voor Coo in de Ardennen.

Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Coo, in de Panne ben ik nooit geweest, maar Coo is lekker overzichtelijk en je kan ook binnen zonder entree te betalen, alleen dan kan je niet in een atractie (wel in de speeltuin enzo). Tis ons goed bevallen, vandaar dat we dit jaar weer een paar nachten op de camping in Coo zitten :dance: (BTW je moet je niks voorstellen van die waterval, want dat is 10 keer niks, al is het water lekker verkoelend op warme dagen :lol: )

Ik ben zelf 2x, kinderloos toen nog, in de Panne geweest en ik vond het super mooi en leuk daar! 8) :thumbup:

De Panne is echt wel leuk !

Coo heb ik geen idee van.




We willen dat in combi met de vakantie doen als we weer terug gaan naar huis.

Waar gaan jullie op vakantie Karin? Want het ligt toch wel een eind van mekaar af. Mss kan dat meespelen in de keuze maken?

liefs
Gerda

@gerda wrote:

De Panne is echt wel leuk !

Coo heb ik geen idee van.




We willen dat in combi met de vakantie doen als we weer terug gaan naar huis.

Waar gaan jullie op vakantie Karin? Want het ligt toch wel een eind van mekaar af. Mss kan dat meespelen in de keuze maken?

liefs
Gerda


We gaan naar bordeaux,westkust Frankrijk

Wij zijn 2 keer naar Coo geweest en we vonden het hartstikke leuk.



We hebben toen wel op mp voor 20 euro kaartjes gescored (mensen winnen vaak 4 kaartjes bij de postcodelotery maar gaan niet omdat het te ver is) want je betaal bij de kassa geloof ik 20 euro pp en dat vond ik het niet waard.



Maar voor 20 euro een dagje met de kids in de vakantie…Doen…



De Panne ken ik niet. 8)

btw in de veronicagids zit een kortingsbon voor Coo. 8 euro korting pp, maximaal 5 personen :wink:

Wij zijn in beide parken geweest (de Panne en Coo) en de Panne steekt er echt met kop en schouders bovenuit.

Het is idd een leuker/mooier park dan de Efteling (vinden wij dan want over maak valt niet te twisten).

Het is in elk geval zeker de moeite waard!



Fotoreportage Coo:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4096141&highlight=#4096141



Fotoreportage de Panne:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3641121&highlight=#3641121



oordeel zelf :mrgreen:

Wij zijn vandaag weer naar De panne geweest en het was daar echt hardstikke leuk. Het was anubis fandag, dus druk, maar niet super druk.

wel een eind rijden, maar echt goed te doen.

broodjes van thuis, drinken ook en daar een keertje warm eten gepakt.



Leuker dan de Efteling zou ik nooit zeggen :mrgreen:

Want ja, dan krijg ik ruzie met mijn man (want die werkt er al 20 jaar met veel plezier), maar ook hij vindt het erg mooi geworden.



Ze hebben sinds 3 dagen een nieuwe attractie (overdekt gedeelte) hal.

Hierin een volledig thema van Maya de Bij, met wel 10 verschillende attracties (draaiende bloemen, eendjes, grote glijbaan, supergrote ballenbak, klimtorens, vrije valtoren, draaiende boomstam, vlot) en ook nog een inpandig restaurant. Slim gedaan van Plopsa, dan heb je nl. ook wat te doen als het buiten regent.



Het park is redelijk compact, qua oppervlakte 1/4 van de Efteling. er is ook voor ieder wat wils. Maar neem wel eigen drinken mee.

Een pakje capri sonne kost al 2,25 euro, alle verpakte ijsjes kosten 2,50 of meer, dus dat hebben we maar niet gedaan. Kindermenu hebben ze ruime keuze, das dus top! Macaroni, spaghetti, ragout, balletjes met tomatensaus, dus niet standaard friet met nuggets. Kwaliteit ook top!



We willen nog wel een keer naar coo, maar dat is een heel stuk verder rijden. Mss een keer gecombineerd met de vakantie, zal dan wel volgend jaar worden.

De Panne is erg leuk.

Coo schijnt vergeleken daarbij nog wat tegen te vallen, het is kleiner, en de shows zijn in het frans.

@Misty wrote:

De Panne is erg leuk.

Coo schijnt vergeleken daarbij nog wat tegen te vallen, het is kleiner, en de shows zijn in het frans.




De shows in Coo zijn wisselend in frans en nederlands, als je de borden goed leest kan je op de goede tijd gaan :wink:



Kan goed zijn hoor dan de Panne mooier is, maar wij wonen in de buurt van eindhoven en ik vond Coo toch echt wel een stuk dichterbij dan de Panne en ach, als we erlangs zouden komen zouden we de Panne ook weleens doen, maar daar komen we nooit. En dan is Coo leuk.

@Rivella wrote:

Wij zijn in beide parken geweest (de Panne en Coo) en de Panne steekt er echt met kop en schouders bovenuit.

Het is idd een leuker/mooier park dan de Efteling (vinden wij dan want over maak valt niet te twisten).

Het is in elk geval zeker de moeite waard!



Fotoreportage Coo:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4096141&highlight=#4096141



Fotoreportage de Panne:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3641121&highlight=#3641121



oordeel zelf :mrgreen:




Wat kost het huren van een bolderkar met slot?