welk merk voor nieuwe fiets 18 inch

Wij zijn op zoek naar een nieuwe fiets voor onze zoon. Hij heeft nu een mooi compact fietsje waar hij recht op zit.

Wat voor fiets kan ik het beste kopen, ik zie heel veel modellen waar bij ze zover voorover liggen.

We fiets hier best veel.

Batavus Koala hebben we 12 inch

& 16 inch Alphina Yabber

Erg mooie en degelijke fietsjes

beiden zijn er leuk, trappen ze ook een beetje licht?

Peter fietst NU op een 20 inch Alpina Yabber en idd, daar zitten ze vrij voorover omdat het iets het midden houd tussen een mountain bike en een herenfiets. Maar hij is begonnen op een 18 inch puky. Degelijk, niet te gek duur en een lage stang met goede rechte zit. Om goed veilig te leren fietsen, had hij dit wel nodig. Hij heeft er echter maar 5 maanden op gefietst. Toen is hij naar 20 inch gegaan. 18 inch is namelijk een tussenmaat. Op de 20 inch kan hij fietsen tot een jaar of 8. :thumbup:

Hij had een puky captain sharky in rood/blauw. Het vlaggetje moest er al snel af… :mrgreen:

@rijstkorrel wrote:

Wat voor fiets kan ik het beste kopen, ik zie heel veel modellen waar bij ze zover voorover liggen.

Juist daarom hebben we gekozen voor een beach cruiser. L heeft een Electra 16 inch en daar zit ze zo mooi rechtop op! Ze is nu aan een 20 inch toe en dat wordt weer een Electra of Johnny Loco beach cruiser (oog wil ook wat 8))