Welk merk spijkerbroekje zit aan de achterkant wat hoger?

Ik heb de laatste tijd problemen met het vinden van een goede spijkerbroek voor onze meid. Ze heeft meestal broeken van het merk Persival. Maar ook andere merken pasten goed. Tot nu toe… De meeste spijkerbroeken zitten aan de achterkant veel te laag, waardoor je zo’n mooi bouwvakkersdecolletée krijgt. :roll: :lol: Een maat groter nemen, maakt niet veel uit. Want qua maat zit het wel goed, vaak zit het juist te ruim in de middel. Een maat groter zou alleen langere broekspijpen en een nog ruimere middel opleveren.

Welk merk spijkerbroekje zit aan de achterkant wat hoger? Van broeken zit ze nu op maat 116.

Ik heb een heerlijke jeans tregging van H&M voor Hieke. Ook 116 :slight_smile: En ook van H&M een broek met elastieken band, zonder rits en knoop. Vallen beide mooi hoog en ik ben er heel tevreden over. :thumbup:

Het moet eigenlijk geen tregging zijn en ook geen skinny-model. Ze zit op een normaal gezond gewicht, maar skinny past vaak niet om de bovenbeentjes.

Ik heb gisteren bij H&M gekeken en daar hingen alleen skinny-broekjes. Sowieso zijn spijkerbroekjes moeilijk te vinden op het moment, omdat alle winkels nu kerstkleding hebben (zwart, leggings, jurkjes & rokjes).

een J-lo bips dus… hier ook een 8 jarige jongedame met een smalle taille en een bolle bips… ik zweer bij de spijkerbroeken van de WE en van Jilly (shoeby) van de duurdere merken zit Geisha erg goed bij Niek… Maar WE is echt prima.

hier hetzelfde probleem en nnu hebben we broeken van name it die het eindelijk niet lijken te hebben.

J. heeft ook een tregging van de H&M, alleen zit hij bij haar (ook een gezond gewicht) alles behalve als een tregging… Maar hij zit wel mooi hoog.

Spijkerbroeken van de V&D en H&M zitten hier mooi.

Maar ik denk dat het meer aan het model dan aan het merk ligt…? H&M en V&D ed hebben over het algemeen behoorlijk wat modellen hangen. Kwestie van uitproberen wat mooi zit en wat niet. :slight_smile: Verder zou je natuurlijk nog merken als Vingino kunnen proberen, die hebben bijna eindeloos veel modellen.

De spijkerbroek met elastieken band is géén tregging of skinny model. Dat is een gewone spijkerbroek met rechte pijpen. De tregging valt uiteraard wel wat strakker maar niet overdreven. Nu moet ik zeggen dat ik een kind zonder kont heb (hoe is het mogelijk :mrgreen: ) dus zakt alles af. Ja als ik 104 zou kopen zit het goed maar dan heb je standaard hoogwater.

Mijn meisje heeft hier ook snel last van (3 jaar, maat 98-110)

Vind het geen gezicht…

Ze heeft een spijkerbroekje van esprit, die zit prima.

Ook de broekjes van H&M zitten redelijk.

Doe er in ieder geval een boxershortje over met een lang hemd…

@Sis: Het is sowieso een skinny model, zo niet ‘meer’, het merendeel van de broeken is tenminste een stuk wijder. :slight_smile: Tregging van de Hema (en dat is zeker weten een tregging :)) valt hier ook niet als een tregging.

Goed, als jullie het zeggen dan zal het wel een skinny zijn… :shifty:

Geisha broeken en Jill (shoeby) zitten het hoogst en in het hele dure segment heeft Fem nog een paar Mc-Gregor die echt heel mooi zitten. Andere merken probeer ik eigenlijk niet eens meer.

Weet niet of ze dit merk in Nederland verkopen maar broeken van Ptit Filou :thumbup:

Elk geval heeft Name It hoog model. (meerdere zelfs)

Ik koop dit voor beide kinderen, ze hebben bijv . in mini maat een hoog model, maar ook in de kids collectie.

Mijn dochter heeft het ook vaak aan, en mijn zoon ook.

Isa heeft van Vingino een wat hoger model, en ook van Noppies en Hema.

Maar ik kijk vooral naar de skinny modelletjes, aangezien ik een gratenpakhuis heb :wink:

@Vicky S wrote:

Weet niet of ze dit merk in Nederland verkopen maar broeken van Ptit Filou :thumbup:

Die verkopen ze wel in NL. Dat merk zit idd ook heel mooi

Als het gaat om de ruimte die ontstaat aan de achterkant… kan je dat oplossen door breed elastiek uitgerekt op broek vast te naaien en als het dan weer los laat, rimpelt de broek op die plek. Doe ik ook bij mijn eigen broeken want heb op een of ander manier altijd ruimte aan achterkant en zit de broek verder wel lekker. Heb deze tip gevonden op printerest :wink:

Doxie De ruimte in de middel valt vaak wel op te lossen met een riem. Maar de meeste broeken zitten echt veel te laag aan de achterkant. Dan zit de boord zo halverwege haar achterwerk. Dus zodra ze bukt of gaat zitten… :shifty: Maar een elastieken band is op zich wel een goede tip, omdat de broek da automatisch ook wat hoger wordt.

Ik heb vanmiddag een broek van Persival gekocht. De achterkant viel vrij hoog, de voorkant iets lager en de pijpen zijn eigenlijk skinny. En bij dezelfde winkel (Jensen Family Shop) een broekje van het merk D-Zine? Beetje een chino-model, waarbij de bovenbenen iets breder uitvielen en de pijpen naar beneden toe smaller worden.

Ik hou jullie merken & tips zeker in gedachten, bedankt!

D-zine is het vervolg op persival zeg maar… vind de kwaliteit echt prut, maar misschien heb jij betere ervaringen :thumbup:

Onze meid draagt wel regelmatig kleding van Persival, Voornamelijk broeken, maar ook wel shirtjes. Al vallen die behoorlijk smal uit. D-Zine heb ik nog niet eerder geprobeerd, dus dat is even afwachten. Het valt wel in dezelfde prijsklasse en heeft qua stijl heel veel van Persival. Ben benieuwd, kan het altijd proberen, toch? Beter een mindere kwaliteit broek dan een blote kont! :mrgreen:

@Sis wrote:

Goed, als jullie het zeggen dan zal het wel een skinny zijn… :shifty:

Ze noemen het in de folder een jegging…daar versta ik dan toch eigenlijk wel iets straks onder…? :think:

Maar hij is in ieder geval vrij hoog, tenzij hij afzakt…