Hallo,
Hopenlijk mag het hier even blijven staan, want bij peuterpraat wordt niet zoveel gereageerd.
Onze Anne heeft hele smalle voeten. Nu zijn we op zoek naar een fijne sportieve sandaal. Teva’s zijn veel te breed voor haar, die hebben we al geprobeerd. Nike weet ik nog niet hoe ze uitvallen. Maar weet iemand misschien welk merk sandalen er heel smal vallen? Jullie zouden me zo helpen, want het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Er zijn veel soorten sandalen, echter maar weinig (of geen?) die aan smalle voetjes passen.
Alvast hartelijk bedankt :-*
Weten de betere schoenenwinkels dat niet?
Ik heb dinsdag Bardossa ballerina schoentjes gekocht (geen sandalen) maar die vallen ook mooi smal :inlove:
Oee Victoria die zijn mooi!!! :inlove:
Ik koop voor Thomas altijd sandalen/schoenen bij de schoenwinkel hier in het dorp en hij heeft altijd goede schoenen gekregen en hij heeft ook hele smalle voetjes… Maar die sandalen zijn niet echt sportief ofzo.
Ik lees met je mee! 8)
Anne heeft van Braqeez balerina’s gekregen, die vallen ook erg smal. In de schoenen zaken is me opgevallen dat er erg weinig keus is en ik heb echt geen zin alle winkels af te gaan, vandaar dat ik het maar per merk wil bekijken. Waar ze Bardossa verkopen, verkopen ze geen Ecco en ga maar door :? . We hebben al 6 winkels gehad, alle 6 hier in het gat, voor andere winkels moeten we dus ver rijden, vandaar dat ik wat gericht wil zoeken. :mrgreen:
(kei leuke balerina’s trouwens :inlove: )
(ik heb op internet leuke Ecco s gezien, die hebben ze WEL in Anne’s maat , maar dan weet ik ook nog niet hoe ze vallen :think: )
Ohh dat is balen dan :think:
Hopelijk weten de kenners het … ik zou dan ook je vraag ergens anders stellen :shifty: en ik weet precies waar :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2574197#2574197
@victoria wrote:
Ohh dat is balen dan :think:
Hopelijk weten de kenners het … ik zou dan ook je vraag ergens anders stellen :shifty: en ik weet precies waar :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2574197#2574197
LOL, ik heb het gezien :mrgreen:
We zijn gister geslaagd voor een paar nike’s, niet te breed, toch stevig, goed aan de voet te passen met het klittenband. Ecco’s die ik leuk vond waren nergens te krijgen, ook niet in de winkels die ecco zelf aanschreef :? . Maar goed, ze kan er weer even tegenaan :inlove:
Onze dochter heeft smalle voeten en een vrij hoge wreef, en daarbij heeft ze ook nog eens een behoorlijke doorgezakte voet (platvoet), het zit in de familie :(. Wij kopen meestal schoenen van Piedro voor haar. Die hebben een heel goed voetenbed en geven de voet ook bij de hiel/hak voldoende steun (sandalen moeten bij haar wel dicht zijn aan de achterkant). Piedro heeft schoenen in diverse breedte-maten, en ze qua uiterlijk zit er ook altijd wel iets leuks tussen. Dus, zeker voor smalle voetjes een aanrader.
Petit Shoes vallen smal.
Mijn zoontje heeft ook smalle voeten en deze zitten ok. Ik koop ze ook bij een schoenspeciaalzaak. Ze hebben er ook meidenschoenen van.
Mijn oudste dochter heeft ook smalle voetjes en inderdaad petit shoes vallen smal. Mijn dochtertje loopt er geweldig goed op.
Is zeker een aanrader!
Mijn dochter loopt altijd op Primigi.
Super schoenen :thumbup:
Hihi, goede tips ook voor mensen die naar dit onderwerp zoeken. Voor de zomer zijn we klaar, maar voor de hefst zal ik de genoemde merken nog eens nagaan :-*
Jasmijn heeft ook smalle voeten en een lage wreef en draagt ook schoentjes van het merk petit shoes. Deze zitten als gegoten. Maar je vroeg eigenlijk naar sportieve sandaaltjes. Daar heb ik me ook lam naar gezocht :roll: . Teva was inderdaad te breed. We zijn uiteindelijk geslaagd bij de schoenenreus. Die zaten ook nog niet helemaal perfect maar wel het beste van allemaal. Het is toch maar voor als het heel warm is. Het meeste heeft ze gewoon haar petit shoes aan. Retenduur :wall: maar ach…ze zitten goed. En dat is het belangrijkste.