Welk merk ovulatietesten?

Hoi,



Ik hoor van alles over merken ovulatietesten, maar ik weet er echt helemaal niets van. Nog nooit gebruikt. Zit er nu toch sterk aan te denken om ze te gebruiken, maar nu weet ik dus niet welke. Er zijn er zo veel!



Help!



Ik zou graag van jullie willen horen:

  1. welke jullie gebruiken/gebruikt hebben en of je er tevreden over bent of totaal niet.
  2. hoe gebruiksvriendelijk ze zijn.
  3. waar kopen en hoe duur ongeveer.
  4. overige ervaringen.



    Alvast bedankt!



    Groetjes,

    Noortje

Ik heb 2 soorten gebruikt. Over beiden zeer tevreden alleen het prijsverschil was geloof ik wel enorm.



De eerste die ik heb gebruikt was van CB de Clear Plan. Heel erg gebruiksvriendelijk maar de prijs geloof ik ong 30 euro voor 5/7 staafjes! :shock: Dat was niet echt vriendelijk.



Voor ongeveer de helft van die prijs heeft Kruidvat een eigen merk (van Katwijk ze noemen het nl geen ‘eigen merk’ ) en ook deze erg gebruiksvriendelijk duidelijke beschrijving en dus eigenlijk prettiger vanwege de prijs.



Vanuit het ziekenhuis kan ik je nog de tip meegeven van OvuLady. Die gebruiken ze daar en is verkrijgbaar bij de Etos. De prijs weet ik zo niet maar ik neem aan dat aangezien ze ze in het ziekenhuis ook gebruiken dat het zo tussen die van Katwijk en CB inzitten wellicht?