Welk merk luierbroekje?

Onze meid is bezig met zindelijk worden. Ik had luierbroekjes van het Kruidvat, maar die bevallen helemaal niet. Zodra ze daar in plast, heb je alles nat. Broek nat, ondergoed nat. Het lekt meteen door aan de bovenkant of zijkanten. Dus nu maar een ander merk proberen.



Welk merk luierbroekje gebruiken jullie, welke bevalt het beste?

Ik heb ze van DA eigen merk geprobeerd en van pampers en pampers bevallen mij het beste

Die van pampers bevallen hier wel goed.



En bij de oudste was ik erg blij met Libero, de enige luierbroekjes die de boel droog hielden bij hem.

Pampers bevallen hier ook erg goed, maar die vind ik nogal prijzig. Heb ze nu van de AH, en die komen ook aardig in de richting!

ik heb bumblies gehad en die bevielen wel goed, ook een tijd pampers gehad maar ik vond ze vrij snel kapot gaan met het omhoog trekken. Elize kreeg er ook erg snel luieruitslag in. ik had ze haar ook een keer 'snacht aan gehad en de volgende dag heel erg rode billen. terwijl ze normaal met de gewone luiers van pampers daar geen last van had :think:

Wij hebben meestal de luierbroekjes van Huggies. Deze zijn met klitteband aan de zijkanten en kun je heel goed hersluiten of strakker aantrekken. Die van Pampers en C1000 eigen merk bevallen ook goed bij ons.



Mijn ervaring was dat Bumblies en AH eigen merk erg snel scheuren aan de zijkant. Die van kruidvat lekten erg snel door en de jongens vonden het elastische deel erg jeuken.

Ik heb die van de Lidl een tijd gebruikt. Maar dat was eigenlijk toen Jim zo goed als zindelijk was en bijna nooit meer een ongelukje had en in de nacht. Dan bleef hij behoorlijk goed droog vooral 's nachts zat er altijd wel een grote plas in.

ah :thumbup:

Dry nites omdat het anders doorlekt, hij draagt alleen 's nachts luiers.



Petri

Hier gebruikten we ook altijd die van Kruidvat, maar ik herken het doorlekken helemaal niet. Gebruikte je wel de goede maat?

ik zweer bij huggies sinds de broekjes … want al die andere lekte hier door. En wat ik vind aan de higgies die rekken heerlijk mee :thumbup:

Ik heb ze nooit gebruikt in de zindelijk wordt periode.

Ik heb wel broekjes voor de nacht en als ze moet poepen. Supermerk, Ah en kruidvat geprobeerd en die van ah bevallen het beste, kunnen veel poep en veel plas aan! :wink:

D Ik heb dezelfde maat luierbroekjes als de gewone luier. Maar een luierbroekje zit natuurlijk wel wat losser, dus dan plas je er sneller bij langs. Ze lekt altijd bij de beentjes of aan de bovenkant. Misschien dat ik een kleinere maat luierbroekje moet nemen?

@D. wrote:

Hier gebruikten we ook altijd die van Kruidvat, maar ik herken het doorlekken helemaal niet. Gebruikte je wel de goede maat?
Zelfde wat ik dacht.

Vorig jaar heb ik een test gedaan (geen idee meer via wat :think: ) en ik moest 5 dagen het ene merk gebruiken (was Kruidvat, die gebruikte ik al) en daarna 5 dagen een ander merk (inmiddels weet ik dat die van de c1000 waren.

Beide bevielen goed. C1000 luiers namen overigs veel meer vocht op. En eigenlijk vond ik dat jammer :lol: Ik had de luierbroekjes namelijk voor de ongelukjes en niet om gewoon lekker gebruik van te maken :lol:

Voor de nacht vond ik dat overigens dan wel weer ideaal.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wij gebruiken op het moment de luier broekjes van c1000 merk, en ze bevallen goed :thumbup:

AH eigen merk! :thumbup: En inderdaad, beter wat strakker dan los…

c1000 :thumbup: sluiten erg fijn aan!