Omdat ik geen bv kan geven, gaan we gelijk aan de fv. Olief kreeg Friso. Beviel op zich prima.
Is er nu enig verschil tussen de (standaard voeding) van Friso en bijv AH fv? Of kruidvat ofzo.
Naomi krijgt kruidvat standaard 1 en doet het er super goed op.
Onze kraamzorg zei ook dat het geen verschil maakt enkel de prijs.
Kruidvat gegeven hier vanaf dag 1, echt geen enkel probleem.
kruidvat
Laurens kreeg Friso en Emma Kruidvatvoeding. Enige nadeel vond ik dat die echt alleen bij de Kruidvat te krijgen is ( duh maar dat kan wel lastig zijn) en dat ik ook weleens misgreep bij de kruidvat. Dan gaf ik toch gewoon weer Friso maar bij een volgende zou ik toch proberen een voorraadje thuis aan te leggen.
Ja wat Debbel zegt is wel zo. Ik had altijd minstens 1 ongeopende verpakking in huis. Begon ik aan mijn 1 na laatste pak dan haalde ik al nieuwe. Gelukkig zijn er veel Kruidvaten. :mrgreen:
Wat debbel en Sis zeggen. Kruidvat is een goed merk, ze hebben een paar jaar geleden ruzie gehad met Danone omdat hun fv te veel op nutrilon leek. Het nadeel is dat het alleen bij het kruidvat te verkrijgen is. We hebben voor Friso gekozen omdat die overal te verkrijgen is en je niet aan (de openingstijden van) het Kruidvat gebonden bent. [/img]
thanks! Je gewoon verkrijgbaar bij de AH is wel handig voor de openingstijden.
Daarom dacht ik eventueel ah huismerk voor flesvoeding. Ga zo even boodschappen doen,
even spieken.
Kruidvat zit hier redelijk dichtbij, maar appie is toch makkelijk…
Albertheijn is het zelfde als Kruidvat.
Zei mijn kraamzorg, alleen de ene is van AH, de andere van kruidvat.
Er zit amper tot helemaal geen verschil tussen de voedingen behalve het merk.
Het is net wat je wilt, bij Kruidvat grijp je wel eens mis. Als je meerdere pakken in huis hebt… is het geen zorgen. Of tijdig inslaan (als je met de laatste zak begint).
AH gaat niet zo snel :lol:
Mijn nichtje zit op Bonbebe, Riley had kruidvat, een vriendin van mij had AH.
En nog een andere op Nutrilon.
We hebben Riley 1x AH laten drinken, en ik :oops: had ook geproefd. en geen verschil!
Isa had en heeft (nog steeds 1 flesje groeimelk) Friso…nieuwe beeb gaat ook naar de Friso.
Ik heb AH eigen merk pas geprobeerd omdat Friso opeens veeeeel minder in een pak deed :evil: . Maar dat AH spul stinkt :sick: , tenminste nr 3. Dus weer over naar de Friso :roll:
Maar goed, dat de AH voeding stinkt kan ook aan mijn toestand liggen :mrgreen:. Ik vind momenteel wel meer dingen ontzettend meuren
na ve BV ben ik bij japsper overgegaan op de hypoallegene voeding van KV.
ik was zeer tevredenen.
zelf vond ik de van AH niet echt fijn oplossen
Persoonlijk ben ik toch echt heel erg voor Friso. Die drinken ze gewoon het beste en blijft er ook het beste in. Onze jongens hadden reflux en Friso bleef er gewoon het beste in. Dan is de keuze snel gemaakt.
Ik zorg dat ik altijd een ongeopend pak heb staan.
zodra ik bijna op de bodem van de zak ben haal ik een nieuw pak.
Hier ervaringen met Friso & Nutrilon. Friso is wat dunner dan Nutrilon en vind ikzelf prettiger oplossen. Wel heel vervelend dat de prijs van Friso omhoog is gegaan en minder in een pak hebben nu. Als onze Friso op is ( we hebben wel in een aanbieding 4 pakken voor 3 gekocht en 1 oud pak met 35% korting ) zitten we nu toch te denken aan AH aangezien ik daar werk dus 10% korting krijg en naast dat scheelt het toch flink per pak.
Bij Friso & Nutrilon staat er bij nr. 2 trouwens allebei op tot 10 maanden tegenwoordig en nr. 3 10-12 maanden… KDV gebruikt tot 1 jaar gewoon nr. 2 hoorde ik al.
Onze zoon krijgt ook kruidvat en dat gaat goed!
kruidvat moest meneer niet toen ik stopte met de bv. toen heb ik friso gegeven en dat gaat goed.
maar hij kreeg ook wel nutrilon op de creche en dat ging ook goed…
Hier krijgt ze Enfamile AR ivm reflux, en als ze hongerig is Friso Forte.
Eigenlijk voor Friso gekozen omdat dit bijna overal te verkrijgen is. ik ben slecht in voorraad aanleggen:oops:
Denk maar zo: Geen 1 kindervoeding is slecht. Er zitten enorme eisen aan, en zouden ze hier niet aan voldoen, mag het in NL niet verkocht worden.
Hier Nutrilon.
Kruidvat bij beide mannen geprobeerd, beide mannen moesten er ongelooflijk van spugen :thumbdown:
Volgens mij alleen de prijs.
Ik heb gehoord dat voeding van kruidvat erg goed is.
Maar misschien kunnen gebruikers dat beamen…