Welk merk broeken valt smal?

Tycho is lekker smal. Hij weegt ook maar 14,5 kg.



Dus nu is hij qua lengte beland bij maatje 104. Maar bijna alle broeken maatje 104 zijn ook gelijk een heel stuk breeder.



Hij lijkt dan wel een hip hopper en als hij springt zakt zijn broek af.



Welke merken hebben wel een smal model?

Tumble 'n Dry, Ministars en Vingino :thumbup:

Mik is ook smal en dan nu ook geen luier meer, dusjjjjjj.



Ministars zweer ik hier bij en ook vingino zit hem geweldig. Van de week cars geprobeerd maar nee, het slobberde om zijn gatje :mrgreen:

Ik heb hier Dutch Jeans voor Nicky en broeken van Okaidi hebben ook smalle modelletjes.

Verder tref ik ook wel eens bij een C&A of V&D een smal model aan, je moet er dan maar net tegenaan lopen ;).

@Elsevier wrote:

Tumble 'n Dry, Ministars en Vingino :thumbup:




In welke winkels verkopen ze die merken

@Lynda wrote:

@Elsevier wrote:
Tumble 'n Dry, Ministars en Vingino :thumbup:




In welke winkels verkopen ze die merken




In boetiekjes, maar ook veel online te koop, even googlen :wink: .

Eager beaver, is ook mooi smal :thumbup:

Retour valt ook smal!

H&M en Mexx :thumbup:

Mijn dochter is ook enorm smal, en draagt meest broeken van Palomino, met knoopsgatelastiek er in…

Ik moet maar eens Vingino ofzo gaan proberen,

want zelfs de smalle broeken zitten voor Thomas nog los :roll: .

En ik hoef nou ook weer niet direct dat de benen van de broek ook smal zijn, alleen de taile moet maatje ienieminie zijn… moet ik toch zelf maar eens gaan naaien :wink: .



Ik heb broeken van H&M met knoopsgatelastiek maar zelfs die zitten niet strak genoeg, en als het wel strak is dan slobbert het teveel omdat de broek doordat hij smal (lees mager) is toch groter/anders uitvalt :roll: .

Goh… daar heb ik nou nooit last van gehad! Heeft ie echt van zn vader!

Bij betus ten hoor en bij villa happ bij wibra hebben soms wel smalle broeken met rek er in boven die hebben mijn kinderen ook.

mexx, vingino. en bij de WE kan ik wel goed terecht. Allemaal verstelbaar!

Ik vind H&M niet altijd even smal vallen hoor :think:

Tumble & Dry valt heerlijk smal :thumbup:

H&M is hier net een hobbelzak :mrgreen:

Ministar koop je bij Duthler, Tasche en online ook bij wehkamp.



Vingino idd bij kinderboetiekjes en online. Vorige week nog een nieuwe vingino gekocht voor Mik (mocht wel voor een keer, voor het eerst dubbele KB :mrgreen: ) Het zit hem gewoon als gegoten. Normaal wacht ik met Vingino tot de opruiming want de broeken zijn best prijzig, nu dus maar een keer door de vingers gekeken :wink:

@Anne-marie wrote:

Ik vind H&M niet altijd even smal vallen hoor :think:




Dito! Hier vallen ze als vuilniszakken :mrgreen:



De sticks van Name It zijn smal. Geen slimfit, want dat vind ik niets bij jongens, maar wel lekker smal. EN ze kosten nog geen 15 euro! Dus hier voor school bergen NameIt-tjes :wink:

@pientje wrote:

@Anne-marie wrote:
Ik vind H&M niet altijd even smal vallen hoor :think:




Dito! Hier vallen ze als vuilniszakken :mrgreen:



De sticks van Name It zijn smal. Geen slimfit, want dat vind ik niets bij jongens, maar wel lekker smal. EN ze kosten nog geen 15 euro! Dus hier voor school bergen NameIt-tjes :wink:




NAME-IT…absoluut!



Maar…spotgoedkoop zijn ze nu ook weer niet…

Althans…hier kan ik ze alleen in een kinderboetiekje krijgen die gelukkig wel zeer regelmatig leuke uitverkoop acties heeft…dan schiet ik altijd ff binnen…

Waar haal jij ze voor 15 euro?

Ik betaal dat er alleen voor als ze daadwerkelijk flink zijn afgeprijsd…

WE heeft ook small fitt modelen en die zitten stein goed,

die is ook smal (zonder billen)

Zara valt smal (heb ook een zoontje met “geen kont” :lol: ).



H&M: wel afhankelijk van model.

C&A: idem, vaak wel wat breed.

Name-it: :thumbup:

Mexx: :thumbup:



En ik let er ook altijd op dat er van die verstelbare elastieken in zitten en ik doe ook gewoon altijd een riem om :thumbup: .