Welk matras ligt het lekkerst?

Hallo!



Wij zijn sinds kort op zoek naar een nieuw matras. Nu weet ik wel dat het er maar net aan ligt wat je prettig vindt, maar ik ben benieuwd naar de praktijkervaringen. Polyeter, koudschuim, traagschuim, latex, pocketveren, soft, medium, hard…er is nogal wat keus en ook nogal wat prijsverschil. Dusseh…wat zeggen jullie ervan?



Groetjes!

Wij hebben een paar weken geleden bij ikea nieuwe matrassen gekocht. Je kunt op hun web-site precies aangeven hoe je ligt of je het warm of koud hebt e.d. Zo kom je er achter wat voor jou het beste zou zijn. En natuurlijk even gaan proefliggen.



Groetjes,

Heleen

Wij hebben Nasa traagschuim matrassen :thumbup:

Wij hebben allebei een aparte matras met pocketveren. De matrassen kunnen aan elkaar geritst worden en dan zit er een strook stof overheen met klittenband. Zo kunnen we allebei op onze eigen “hardheid” liggen en zit er niet zo’n irritante gleuf tussen de matrassen…

wij liggen allebei op boxspring pocketveringmatrassen met hier overheen nog een topmatras , wij houden van lekker zacht :inlove:



maar tjee meid een matras is zoooo persoonlijk dus een antwoord krijg je alleen maar door te gaan proefliggen :thumbup:

hier pocketvering en vind dat super maar ja dat is voor ieder natuurlijk weer anders

Tuurlijk gaan we er in een zaak gewoon wat uitproberen. Maar ik ben gewoon benieuwd wat de gemiddelde ervaring is :smiley:



Handig die matrassencheck van Ikea, bedankt voor de tip!

Wij hebben een combi van Nasa traagschuim en pocketvering…