Welk matras ligt heerlijk??Ervaring met Meg@x??

Hoihoi…

Wij moeten een nieuw matras hebben want deze is op want ik sta nu iedere morgen met pijn in mn rug op. Als ik een hoop centjes had zou ik een superdeluxe nemen maar helaas is de straatprijs bij ons niet gevallen dus zullen we in de goedkopere klasse kijken…bv Ike@ of B#ter B#d enz enz…Vroeg me af of er iemand pas geleden een matras heeft gekocht en helemaal in zn sas is met zn matras. Ik denk wel dat wij voor een stevig matras gaan want ik heb geen maatje 38 en mn man is ook niet superslank :mrgreen: …Tips…allemaal welkom

Ik heb ook een ikea matras! Vind hem heeeeeeeerlijk!

Ligt echt super fijn!

Ga ff voor je kijken hoe hij heet! :thumbup:

Edit…

Een Sultan Hagalid!!

En daarover zo’n dekmatras ook van Sultan! :thumbup:

die van de ikea met dat nasaschuim in het midden

heb chronische rugklachten en deze matras werd zelfs door de fysio aangeraden

ga gelijk ff een blik werpen op de Ikea site welke jullie bedoelen… :thumbup:

@LK wrote:

die van de ikea met dat nasaschuim in het midden

heb chronische rugklachten en deze matras werd zelfs door de fysio aangeraden

Weet je hoe het matras heet met het nasaschuim in t midden??

waterbed :stuck_out_tongue:

ga ff voor je kijken…

de Sultan erfjord.

@LK wrote:

ga ff voor je kijken…

de Sultan erfjord.

:thumbup: :thumbup:

Kwam een site tegen van Meg@x en daar hebben ze ook die nasa foam schuim…iemand daar ervaring misschien mee??

Ik heb geen ervaring met nasaschuim. OOk mij leek het wel wat bij aanschaf van ons nieuwe boxspring bed een paar maanden geleden.

Echter de verkoper raadde het ons af omdat het weinig tot geen lucht doorlaat en je dus regelmatig in je eigen transpiratie ligt te draaien.

Daarbij ben ik een draaier in bed en vond het bij proefliggen al erg irritant dat mijn matras er langer over deed om weer in oude vorm te komen dan ik om me 2 keer om te draaien!

Ik kan je maar 1 tip geven: ga proefliggen!

alleen niet proef liggen als je moe bent…dan is ieder bed heerlijk :lol:

Geen ervaringen verder meiden??

nee sorry, het zegt mij niks.

ook hier een nasafoam hater… zelfde reden als eerder genoemd…

Ik draai niet mega vaak maar vind het wel bijzonder ongemakkelijk om nog enkele minuten in mijn “oude ligvorm” te moeten liggen voor hij de nieuwe vorm aanneemt.

Bovendien is het me veeeeeeeeeeeeeeeeel te warm.

Wij hebben 1 maand proefgelegen op zo een matras, vond het dus echt 3x niks.

We hebben nu ons vertrouwde waterbed weer terug :mrgreen:

Maar een binnenveringsmatras van de kwantum komt al 2 jaar achter elkaar als 1 van de beste uit de bus en dan heb je het over een matras van nog geen 200 euro. :thumbup:

Hebben mijn kids ook gekregen en is zeker ook voor een volwassene een prima matras. Max toelaatbaargewicht is geloof ik 120 kilo ofzo.

Ik zou echt gaan sjoppen want een matras is niet zo maar te kopen op advies van anderen, wat ik heerlijk vind slapen vind een ander waardeloos…

enne… nogmaals, ik zweer bij mijn waterbed 8)