welk matras gebruiken jullie.....

en dan wel te verstaan voor je kindje.

onze dochter gaat naar een groter bed, ze ligt nu op een matras van 170 euro, kan dit goedkoper?

waar gaat jullie voorkeur naar uit, dan bedoel ik het materiaal en waar kopen jullie dat dan.

(geen ikea, hebben we niet in de buurt)

Jen, der zit een ikea in Hengelo hoor :wink: …Wij hebben een goede niet al te dure matras bij Babypark in Enter gekocht…

Een pocketvering, dezelfde als die we als babymatras hadden. Behoorlijk duur, dat wel, maar ze moet er ook lang mee.

Eastborn matras. Als je daarop googled vind je veel info.

kwaliteit staat hier ook wel voorop hoor, ben wel wat aan het neuzen, maar vind het nog wel lastig…

Ik heb een goedkoop matras gekocht. Tot 40 kilo maakt het namelijk nog niet uit op wat voor een matras ze liggen (weinig drukpunten) én het kan nog wel eens mis gaan met plasjes en zo kan ik het matras over een paar jaar gerust weg mikken en een duurder exemplaar kopen als hij richting de 40 kilo gaat.

Wij hebben er 1 van Leenbakker. Wel een zachtere, want die harde lijken wel planken voor zo’n klein kindje. Die zachtere daar lag ze ook beter op zagen we in de winkel. Wij hebben een 2 persoons matras die van hetzelfde materiaal is, heerlijk!

Ik ga even kijken of er een merk op staat.

Die van onze dochter staat: Souplesse op en die van ons: Eminent.

Dit issie en hij kost 90 €:

Edit beheer link verwijderd