welk maandverband na kraamverband?? Spoedvraag!!

Ik weet dat er al eens een topic over geweest is, maar ik kan het niet meer vinden!!

Dusss, nogmaals:



Welk maandverband lijkt het meest op kraamverband, maar heeft een wat handzamer formaat? Ik zoek het meest simpele verband, zonder zijdezacht drooghoudlaagje of andere onzin. Het ouderwetse wattenverband dus. Heb de ervaring van de vorige keer dat al het andere alleen maar vervelend gaat smetten enzo en niet bevorderlijk is voor de genezing van wondjes.



Ik kan me iets herinneren van Europrofit of Euroshopper…Weet het niet meer en moet manlief erop uit sturen. Die heeft er helemáál geen kaas van gegeten.



Wie weet het?? Alvast bedankt!

Tena ladies :mrgreen: of bas vd heijden eigen merk.

Euroshopper :thumbup:

Ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar ik vond Kotex echt geweldig!!!

Zijn ook van die lappen, en iets dikker dan de always enzo (en vooral…niet zo plastic). Echt super!!!

ik heb direct de 2e dag de boel omgeruild voor libresse goodnight , lekker dun en van smetten echt geen last gehad!

zwarte verpakking van kotex… is zonder plastic…



gr patricia

ladylux vd de c1000 :thumbup:

Papillon van dirk v/d broek/bas v/d heijden.

Op advies van mijn vk toendertijd…de goedkoopste maandverband van een huismerk van de supermarkt ! (euroshopper van AH bijvoorbeeld! :thumbup: )

ik heb 2 x kotex gebruikt.

Tena, met name omdat ik ook erg veel last had van incontinentie :oops: .

eerst na de keizersnede in het ziekenhuis een paar grote lappen



eenmaal thuis eerst het kraamverband opgemaakt uit het kraampakket



daarna een pakje hema eigen merk, dit is eigenlijk gewoon kraamverband in het klein…



en nu al weer een week of 2 ‘gewoon’ libresse, al vloei ik nu geen bloed meer maar viezig slijm (lekker praatje weer… :silenced: )



Hopelijk duurt het niet lang meer!

Kotex want geen plastic, advies van kraamhulp destijds. In het begin plakte ik er aan elkaar vast :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier adviseerden ze mij ook kotex. Ik vond het prima, heb zowiezo een hekel aan verband

Kotex nachtverband, is net zo groot als kraamverband en stukken goedkoper! (Zijn van die zwarte pakken) Bovendien zijn ze in de meeste supermarkten gewoon verkrijgbaar, ook handig! Ik vond de tena ladies echt niks en had van de apotheek hier ook maar kleine gekregen, ik heb 8 weken gevloeid en de eerste 4 weken had ik echt wat meer nodig dan die kleine dingen. Daarna heb ik van die plakverbandjes van het Kruitvat eigen merk (ook iets met euro) gehaald, dat zat gewoon het lekkerste!

Die van de kruidvat/trekpleister heten Europrofit! :wink:

Dankjulliewel.



Heb nu die van het Kruidvat. Zijn wel oké, maar ga zeker die van Kotex ook nog proberen.