Nou ik ga er ook eens gebruik van maken hier, hoop dat jullie dit liedje kennen .
We hebben hier ooit eens een liedje gehoord en onze kleine meid zingt het de hele tijd. Nu hebben we het steeds in ons hoofd maar kunnen hem niet vinden online.
Het liedje gaat zo:
“we gaaaaaaaan weer naar huis, met zijn aaaaaaallen met zijn aaaaaaaallen, we gaaaaaaaan weer naar huis met zijn aaaaaaallen met zijn aaaaaaaallen.
Met de bus of de tram, met zijn aaaaaaaaallen, met zijn aaaaaaallen, met de bus of de tram, met zijn aaaaaaaaallen, met zijn aaaaaaallen”
En dan schijnt het nog verder te gaan, maar we weten niet hoe.
Welk liedje is dit?
is het liedje van dirk scheele. naar huis heet het.
:think: dank je, gekke is dat ik daar nergens iets van kan vinden? Mij leek nml zelf ook dat het de titel “naar huis” zou zijn en heb gezocht op youtube en google en ook icm dirk scheele, maar vind er niks van (ook niet icm dirk scheele, dan vind ik een cd “huis tuin en keukenliedjes” maar daar staat ie niet op).
Enig idee welke cd het is dan waar die opstaat? (of is dat wel erg veel gevraagd? :shifty: )
nee is niet teveel gevraagt want heb de cd op mijn pc staan.
hij staat op de liedjesspeeltuin cd 1.
en ik kan hem inderdaad ook nergens vinden op you tube. je kan hem wel downloaden waarschijnlijk want hebben wij ook gedaan.
jaaaaaaaa dat is hem!!! (gevonden op bol punt com stukje wat je kan beluisteren)
Bedankt
geen dank. het ws dat ik hem meteen herkende, anders had ik je niet zo snel kunnen helpen denk ik, maar dirk scheele wordt hier grijs gedraaid
ja heb het vaker gelezen hier op het forum dat ie zo leuke cd’s heeft. Ik ben iig blij dat je me geholpen hebt :thumbup: