Hoi Allemaal… kwam in ene er achter toen ik me wilden aanmelden bij ‘de waarden’ dat deze vanaf 1-1 geen zorg meer bij ons leverd… heel vreemd want gaat om 2 postcode’s in heel haarlem en in principe is het nog geen 2 of 3 minuten rijden van de ene naar de andere postcode… maar goed, moet dus op zoek naar een ander bureau.
Dus is mijn vraag: Wie heeft er ervaring met ‘take good care’ of particura/de kraamvogel’ ? Dat zijn er 2 die wel bij ons zorg leveren word aangegeven door mevrouw van de waarden. ( en staat ook op site van zorgverzekeraar, maar ja, daar staat de waarden ook nog op :think: )
Daar word ook zorggroep millennium genoemd, iemand daar anders ervaring mee? Vind het zo vreemd… Waarom zouden ze in 2 postcode’s in heel Haarlem nou geen zorg meer leveren? We zitten nou niet zo in een uithoek hoor… :think:
de kraamvogel is van icare geloof ik
Icare is 1 van de bedrijven die samen is gegaan tot de kraamvogel, Paticura is daar ook 1 van… Dat stond ook op de site. Maar zou eigenlijk wat verhalen horen van mensen die bij 1 vd 2 kraamzorg afgenomen hebben… is het bevallen, is het niet bevallen… waarom wel/niet?
Ik heb met de eerste zorg gehad van Icare (nu idd Kraamvogel) en dat is me toen echt uitstekend bevallen! Goede informatie, leuk kraamboek, goede ondersteuning voor de borstvoeding en een super kraamhulp!
Voor onze 2e hebben we ook weer kraamzorg van de Kraamvogel aangevraagd!
Suc6 met het uitzoeken! Het is en blijft toch altijd een verrassing wat en wie er bij je thuis komt! Maar de informatie vooraf kan al heel wat zeggen!
Gewoon vragen aan je VK met welke kraaminstelling ze de beste ervaring
hebben. Wij konden kiezen uit vier :shock: kraamzorgburo’s en ik kreeg
van de VK te horen dat ze de Kraamvogel hier als liefste hebben. Dus die
ook maar aangevraagd
hier ook de kraamvogel. De vorrige keer was dat nog icare maar erg goed bevallen
groetjes
marlies
je hebt ook nog kraamzorg de kangaroo daar werkt mijn sm toevallig!!
succes met zoeken (als je nog zoekt)