welk koffiezetapparaat

onze senseo is weer aan vervanging toe

maar ik ben het wel zat dat dat ding elk jaar vervangen moet worden

en ga dus nu op zoek naar een andere!!



hebben jullie goede ervaring met een ander apparaat? (wel eentje waar ook pads in gaan)

hier een senseo die al 3 jaar meegaat,Raar dat hij bij jou ieder jaar vervangen moet worden





de nieuwste senseo is dat niets ??



Of de PUC ??

wij hebben onze Senseo ook al jaaaaaaaaren en nog nooit problemen mee gehad :think:



Schoonouders hadden een PUC (volgens mij via de AH) en dat ding is in 6 mnd tijd al 5 keer gerepareert.



Er zijn zoveel koffieapparaten op de markt tegenwoordig. Misschien verstandig om even op een rijtje te zetten wat je precies wilt met dat ding?

B.v 1 soort koffie of verschillende etc



Wij hebben een senseo omdat vriend lief hier de enige is de koffie drinkt en dat maar 1 of 2 keer per dag 1 kopje.

Een senseo blijft dan het handigst.

een senseo die al 3 jaar meegaat :shock:

mijn ouders hebben ook al elk 1,5 jaar een nieuwe gekocht

en hier in de omgeving hoor ik er veel over dat die dingen niet lang

meegaan!

de eerste senseo die begon na een jaar te lekker en deze begint steeds minder koffie te geven :think:

nou ja eigenlijk hoef ik er niet zoveel mee te doen

ik drink zelf geen koffie en mijn vriend alleen maar zwarte koffie

dus al die dingen waar melk in kunnen hoef hier niet



ik ga nog maar is verder kijken wat er allemaal is!

ik ben nu in de tijd dat de senseo bestaat pas aan mijn tweede apparaat bezig. Ik was een van die mensen die het allereerste apparaat (toen heette het nog senseo crema) gekocht heeft, en ja inderdaad, die hadden nog wat kinderziekten. Toch is die nog 4 jaar meegegaan, waarna ik deze die ik nu heb heb gekocht. Die gaat nu dus ook al weer ruim 4 jaar mee. Als hij minder koffie geeft geef ik hem een grondige ontkalkings en schoonmaakbeurt en doet hij het weer prima!.. dus dat van elk jaar een nieuwe kopen vind ik ook wel erg veel!



Als deze het begeeft wil ik misschien wel weer een gewoon koffiezet-apparaat, al zal het wel weer ontzettend wennen zijn, na 8 (of meer) jaar senseo. Vind die dolce gusto ook wel heeeel mooi :drool:

Hier ook een senseo die al 4 jaar meegaat.

Heb hem ook pas 1x hoeven te ontkalken omdat hij idd minder koffie begon te geven.

Maar na die ontkalkingsbeurt werkt ie weer prima :thumbup:



Misschien eerst dat eens proberen voordat je gelijk een hele nieuwe koopt :think:

ik heb hem gisteren nog een keer helemaal schoongemaakt

maar dat doe ik eigenlijk elke maand :think:



ben met de vorige senseo aan het mailen geweest omdat hij toen

net 1,5 maand nadat de garantie ophield begon te lekken,

maar toen konden ze er niets meer aan doen!



en deze hebben we begin vorige jaar gekocht en is nu ook alweer een maandje kuren aan het vertonen

wij hebben niet die dure maar nog steeds die simpele van 69 euro!

de mijne was toen in de aanbieding bij saturn 49 euro

echt soms ff onkalken en hij is weer goed



de nesspresso lijk me ook wel wat of die krups :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

elke maand ontkalken en schoonmaken lijkt me ook een beetje te veel van het goede?? Daar kan dat apparaat ook niet echt goed tegen lijkt me… Ik doe het eigenlijk alleen maar als hij minder koffie geeft of meer herrie gaat maken…

ik zweer bij senseo, we hebben de onze nu al 5 jaar en nu gaattie wat kuren vertonen… de volgende wordt een senseo latte…

Die gusto lijkt me ook wel wat maar daarvoor moet je dure koffiecups kopen.

Met pads heb je toch niet zoveel keus???



groetjs

Ellen

Wij hebben nog een van de eerste Senseo’s. Inderdaad regelmatig ontkalken, want op een gegeven moment krijg je nog maar halve bakjes en is het niet lekker meer. Maar dat hoeft niet elke maand, hoor! Hij begint nu wel wat kuren te krijgen. Soms als je op het knopje drukt, dan hoor je een vreemd geluid, komt er niks uit en dan zit de bovenste klep ook vast. Best wel eng, aangezien ik hier verhalen gelezen heb over exploderende Senseo-apparaten… Dus hier ook binnen niet al te lange tijd aan vervanging toe, ben ik bang. Maar voor de rest doet 'ie het nog steeds!

Wij hebben de nespresso, en ben daar helemala fan van!! :drool:



De koffie uit de nieuwe Dolce Gusto, schijnt ook errug lekker te zijn…

Onze senseo gaat al 6 en een half jaar mee, nooit iets mee gehad.

En hij wordt elke dag gebruikt hoor.





zul je zien dat hij er morgen mee ophoudt…

nou meiden als ik jullie reactie’s lees dan haal ik de senseo de volgende keer bij jullie in de buurt :wink:

onze senseo hebben we ook al zeker 3,5 jaar. nooit wat mee geweest…



:think: inderdaad Lydia! :silenced:

@~Claudia28~ wrote:

Wij hebben de nespresso, en ben daar helemala fan van!! :drool:



De koffie uit de nieuwe Dolce Gusto, schijnt ook errug lekker te zijn…




Hier ook Nespresso. … :smiley:



Heerlijke koffie…maar wel prijzig… Voor de grote visite partijen heb ik nog een goedkoop koffiezetapparaat gekocht

De senseo hebben wij ook gehad…maar mijn man wilde een Nespresso voor zijn verjaardag… En raadt eens…ik mag er ook van drinken… :mrgreen:

Hoe ontkalk je die senseo dan :think:

FF gegoogled:

Onze senseo gaat al 8 jaar mee :thumbup: ! Hij staat nog op het aanrecht maar wordt niet meer gebruikt; wij zijn helemaal verkocht aan de nespresso-machine :drool: . Maar ja, daar kunnen geen pads in dus daar heb je niks aan :wink: .



Puc hebben we ook gehad, vonden we verschrikkelijk :silenced: . Vies slootwater kwam er uit!



Succes met je keuze! Anne

@henriette1309 wrote:

@~Claudia28~ wrote:
Wij hebben de nespresso, en ben daar helemala fan van!! :drool:



De koffie uit de nieuwe Dolce Gusto, schijnt ook errug lekker te zijn…




Hier ook Nespresso. … :smiley:



Heerlijke koffie…maar wel prijzig… Voor de grote visite partijen heb ik nog een goedkoop koffiezetapparaat gekocht

De senseo hebben wij ook gehad…maar mijn man wilde een Nespresso voor zijn verjaardag… En raadt eens…ik mag er ook van drinken… :mrgreen:




Hier ook en helemaal fan.