Welk jaar zitten we nu kwa opvangtoeslag controle

Meiden ik ben even de tel kwijt.



Waar hangen we nu kwa controle van de opvangtoeslag. Voor mijn gevoel heb ik eeuwen geleden iets ingeleverd maar krijg bijna de indruk dat dit over 2009 was en dat we 2010 nog moeten inleveren.



Kan me niet herinnneren dat we voor 2010 al iets hebben ingeleverd maar hadden we onderhand niet allang iets over 2009 moeten horen??



Ben het even helemaal kwijt.



Iemand scherper dan ik?

Ben eens goed in mijn mappen gedoken en ik denk dat we nog een def berekening over 2009 moeten krijgen. Die van 2008 kregen we begin april zag ik.



Iemand als iets gehoord over 2009?

klopt, ik heb ze aan de telefoong ehad voor een fout die ze gemaakt ehbben over 2011, ene kind wel, en me andere staat er opeens niet meer bij… dus meteen gevraagd hoe het verder staat met de definitieve berekeningen, maar ze zijn nog bezig met 2009.



Dus… als het goed is heb je al wel een definitieve uren ingestuurd van het kdv, maar van 2010 nog nie.

Ik Heb net de definitieve berekening van 2009 gekregen maar ik heb pas eind augustus 2010 aangifte gedaan (had uitstel aangevraagd) en moest half september het urenoverzicht van 2009 inleveren.

Dan krijgen wij hem wellicht ook binnenkort. Ben altijd wel blij als je het helemaal kan afsluiten en je zeker weet dat alles goed is gegaan en niet ineens nog bij moet betalen ofzo.

Wij hebben vorig jaar september de definitieve aanslag over de kdv-toeslag 2009 gehad. Ik heb nog geen gegevens voor 2010 moeten aanleveren. Bedenkt me nu net dat ik dat vorig jaar ook niet heb hoeven doen. Wij hadden toen ook een aanslag van € 0,=, dus misschien dat het daardoor zo “snel” ging.

Wij hebben sinds kort de definitieve van 2009. Die van 2010 is volgens mij nog nooit om gevraagd, ik kan me niet herinneren dat ik die al heb opgestuurd eigenlijk.

@littlewonder wrote:

Wij hebben sinds kort de definitieve van 2009. Die van 2010 is volgens mij nog nooit om gevraagd, ik kan me niet herinneren dat ik die al heb opgestuurd eigenlijk.


hier hetzelfde. vorige maand de definietieve van 2009 biinnen gehad

Wij hebben nog niets, misschien ga ik volgende week eens bellen.

Wat een goede vraag, ik vroeg het me ook al af. Raak ook helemaal de kluts kwijt met die jaartallen omdat het zo lang duurt.



In mijn administratie kon ik ook geen definitieve berekening over 2009 vinden, dus hier moet die ook nog komen denk ik.

Ik heb het ook nog niet. Maar eens gebeld om te kijken of ik niet iets gemist heb daar op hun site ookal gesproken wordt over het hebben ontvangen van def beschikking 2009. Maar ze hebben mijn gegevens wel allemaal binnen gekregen maar er is nog geen beschikking uit gerold. Ze zijn nog niet klaar met iedereen voor 2009.



Dus we wachten nog maar even af.

Twee maanden later en ik heb nog steeds niets. Ze hadden wel alles van me ontvangen dus we wachten vrolijk af.

Hier is het binnen!



En het is een belachelijk hoog bedrag, maar het klopt wel, dus ik ben in mijn nopjes. 8)



Ben benieuwd wanneer we 2010 kunnen verwachten.

Volgens mij moeten we over 2010 nog van alles inleveren. Ik heb nog steeds niet gehoord over 2009.