hallo dames,
Wat ikme even afvroeg zijn er mensen die ervaringen hebben met gastouderburo’s in almere?
En zo ja welke en goed of slechte ervaringen?
Veron gaat nu naar hte kdv maar denk er heel erg aan om het via een gast gezin te doen aangezien veron na mijn idee niet de aandacht krijgt die hij nodig heeft.
Ben heel benieuwd en wie een een gastoouder uit almere hier?
Gr loes
hoi,
misschien kun je zoeken bij google, gastgezin vindt ik ook beter, veel meer aandacht en in een huiselijke omgeving :thumbup:
succes met zoeken, ik weet het valt niet mee :?
gr melanie.
Ik ben gastouder in Almere :mrgreen:
Edit: GEMMAAAAAAA!!! (sjees, wat hebben die meimama’s toch met hun commerciele links??? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: )
@Gemmama wrote:
Edit: GEMMAAAAAAA!!! (sjees, wat hebben die meimama’s toch met hun commerciele links??? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: )
Tssssssssssssss kunnen jullie gewoon berichten schrijven onder onze nickname?? :shock: :naughty: :naughty: :naughty:
Maar ach commercieel, commercieel, valt wel wat mee hoor

Maar goed, voor het adres moet je me maar pb-en dan

Via googl heb ik het gevonden , maar de dagen dat ik zou willen staat er vol , plus dat almere buiten eigenlijk te ver is aangezien mijn vriend hem smorgens zou moeten brengen en afhankelijk is van de bus is dit niet echt handig .
Maar in elk geval bedankt , en de site enz ziet er wel ontzettend leuk uit !!
Groeten loes
@dyfaine wrote:
Via googl heb ik het gevonden , maar de dagen dat ik zou willen staat er vol , plus dat almere buiten eigenlijk te ver is aangezien mijn vriend hem smorgens zou moeten brengen en afhankelijk is van de bus is dit niet echt handig .
Maar in elk geval bedankt , en de site enz ziet er wel ontzettend leuk uit !!
Groeten loes
Ik heb weer plek :mrgreen:
Mijn zus heeft een gastouder via uk.
Zij is volgens mij zeer tvreden over de gastouder.
Is het trouwens niet zo dat gastouderburo’s moeten kijken of er een gastouder in de buurt is en die plek heeft. Tenminste dat is hier wel zo. Yasmina gaat 4 dagen per week naar een gastouder en het buro heeft gekeken of er iemand dicht in de buurt is als gastouder. Ze zit nu 5 minuten lopen van huis vandaan.
Mijn zoontje gaat naar de gastouder via de kleine gast in Almere.
Ze hebben ook een eigen web site.
Ben heel tevrede over ze :thumbup:
Gemma wat grappig, was een tijdje geleden op zoek naar een andere gastouder en was ook op je site terecht gekomen :lol:
Alleen in zocht opvang voor in stad, had je anders zeker gebeld,
je site sprak mij erg aan :thumbup:
@m@lieke wrote:
Gemma wat grappig, was een tijdje geleden op zoek naar een andere gastouder en was ook op je site terecht gekomen :lol:
Alleen in zocht opvang voor in stad, had je anders zeker gebeld,
je site sprak mij erg aan :thumbup:
Dank je, ik krijg er ook veel positieve reacties op. Net ook weer een kennismakingsgesprek gehad naar aanleiding van de website :thumbup:
Nou ja mocht je nog mensen in Buiten kennen, ik heb nog wat plekjes vrij

Gemma : Ik had het gezien alleen zoek ik oppas op maandag. donderdag en vrijdag en helaas zou het dan alleen de donderdag bij jou kunnen. Je site is leuk om te zien idd en sprak me ook aan.
m@lieke: Ja idd zij zoeken ook voor alleen wilde wij zelf gaan zoeken. Ik ben nogal lastig met dit en heb nu 4 gastouders bezocht die niet naar mijn zin waren, stel ik had dit gedaan via het GOB zouden ze niet echt blij met me geweest.
Kan je mij een link sturen van jou gastouder…ben wel benieuwd eigenlijk,
Gr loes
Gemmamama mag ik jou nog wat vragen , via welk gastouder buro werk jij?
Afgelopen week weer zoveel gebeurd op het KDV dat ik het helemaal zat ben en me voor het weekend nog bij een gastouder buro laat inschrijven. maar nu weet ik nog steeds niet bij welke. Van Perfect match heeft me een tijd geleden gemail na aanleiding van een advertentie die ik had geplaatst. En de kleine gast hoor je ook goede dingen over. Ik ben heel benieuwd wat jij aanraad.
Alvast bedankt
Groeten loes
Hallo
ik ben zelf vraagouder met een gastouder in Danswijk.
Dit alles loop via UK en daar ben ik erg tevreden over.
Ik weet neit waar je een gastouder zoekt, welk deel van Almere of welke wijk.
Maar Uk is erg goed, vinden wij.
Groetjes
Hetty
@dyfaine wrote:
Gemmamama mag ik jou nog wat vragen , via welk gastouder buro werk jij?
Afgelopen week weer zoveel gebeurd op het KDV dat ik het helemaal zat ben en me voor het weekend nog bij een gastouder buro laat inschrijven. maar nu weet ik nog steeds niet bij welke. Van Perfect match heeft me een tijd geleden gemail na aanleiding van een advertentie die ik had geplaatst. En de kleine gast hoor je ook goede dingen over. Ik ben heel benieuwd wat jij aanraad.
Alvast bedankt
Groeten loes
Ooo sorry :oops: Lees je bericht nu pas, ik bennet overgestapt van MrNosey :thumbdown: naar Perfect Match :thumbup: Bevalt super!!
Hey Gemma,
Wat ontzettend grappig wij zijn dus ook bij perfect match Iona is echt super. Wij zijn best moeilijk maar hebben gelukkig wel dezelfde ideeen met haar. In onze buurt was het lastig een “goede” gastouder te vinden. Maar gisteren zijn we bij een geweest die we samen met perfect match hebben gezocht en het was echt super. Dus eindelijk gaat Veron per 1 december naar een gastouder. Wij zijn echt zo blij.
En idd perfect match echt een aanrader, niet te groot ontzettend persoonlijk!
Groetjes loes
Hey Loes,
Ja goed hè!! Ik ben ook zeer tevreden hoor!
Spannend joh, een nieuwe gastouder, hopelijk klikt het goed en kan Veron daar met veel plezier spelen!
Hey hey
Hij is er gisteren al een dagje geweest omdat hubie plots moest werken dus jah… en het is zo goed gegaan :thumbup:
Normaal als ik hem ophaal van het kdv dan is hij heel moe omdat hij bijna niet geslapen heeft en niet te genieten.
Gisteren onderweg naar huis zat hij nog te babbelen gezellig en thuis nog even gespeeld. Dus wel degelijk verschil.
Vandaag een ander verhaal, merk dat hij flink wat aandacht heeft gehad en dat hij vandaag constant op schoot wil zitten :roll: maar ja ook wel gezellig
Ga je ook 3 december naar het sinterklaas feest van perfect match? Dan zien we elkaar even :mrgreen:
Groetjes loes
Nog gefelciteerd met je veron :inlove:
Wat fijn dat je zo goede gastouder gevonden heb!
Dank je wel
Jah ze is echt super leuk…wel was veron de dag erna heel vervelend maar denk dat hij flink verwent is :mrgreen:
En ik merkte ook heel duidelijk dat hij nog heel gezellig was. Als ik hem van het KDV haal is het altyd huilen en heel moe en dat was nu niet dus voor mij heel positief moet ik zeggen :thumbup: