welk fietsstoeltje?

Ik wil alvast een fietsstoeltje kopen voor voorop de fiets.

welke is het aller aller aller best?

enige voorwaarde is dat ie op een omafiets moet kunnen maar dat kan zowieso volgens mij…

alvast bedankt :smiley:

Volgens onze fietsenboer is dat de Bobike. Heb ik dus meteen aangeschaft. Kwam er alleen pas later achter dat er 2 verschillende types zijn: de mini en de maxi. Nu heb ik de mini, en dat is zonder hoofdsteun… grrrrrr. Dus ik zou zeggen: ga voor de Bobike maxi!

hoi

ik zeg ook bobike heb ook gmx ofzoiets gehad enn toen viel me fiets een keertje om(zonder kids) brak zo de rugzitting doormidden :frowning:

geef mij maar bobike zou niks anders meer willen

De mini is voor voorop, de maxi voor achterop je fiets. En de maxi heeft idd een hogere rugleuning, maar is alleen achterop je fiets te gebruiken.

Hier hebben we ook bobike. Nog niet gebruikt omdat ze nog niet helemaal stabiel zit. Dat andere merk is van gmg. Ik dacht ook wel goed maar daar zitten leuninkjes aan de zijkanten en dat is lastiger om de beentjes doorheen te wurmen. Bij bobike zitten ze vast met riempjes. Volgens mij fijner, al hoor ik van sommige mensen dat ze nog wel eens afzakken. Ik zou zowiezo een zitje voor voorop nemen de eerste tijd.

Ik heb just voor GMG gekozen om de leuninkjes. Ik vond die Bobike er zo raar/instabiel uitzien, net of ze te los zaten. Maar volgens mij zijn ze beiden als beste bij de consumentenbond uit de bus gekomen. Tis maar waar je voorkeur naar uit gaat.

Wij verkopen ook de bobikes en dat zijn hele leuke stoeltjes.

In het verleden verkochten we ook GMG maar omdat later de zelfverstalbare stuurpen werd uitgevonden paste de GMG niet meer op het stuur of je moest er een speciale adaptor bij kopen wat ook weer 10 tallen euro 's koste.

Omdat bobike met een speciaal blok aan de stuurpen (onder) komt zit je niet met het probleem dat je het stuur niet kan verstellen.

ok bedankt allemaal 8)

Hier een bobike gehad, ik vond het eigenlijk een eng ding die riempjes zakten ALLLTIJd af :twisted: en ik heb er een slaaprol bij gekocht omdat ik bang was dat onze beweeglijke vriend een keer over het stuur zou vallen of zo. Ik vond hem er bij mijn fiets heel raar opzitten veel te hoog of zo. heel open en bloto, kweenie :think:

Nu heb ik een bobike voor achterop, die lijkt veel stabieler op de een of andere manier, hij zit er lekker in, zet ook eindelijk zijn voeten op de steunen. :thumbup:

En aan de ene kant is het misschien zo dat bij een bobike voorzitje de bevestigings adapter handig is ( want dat is echt zo) en je kosten uitspaart in vergelijking met de gmg

Op mijn moederfiets ( bloom) moest ik voor de bobike maxi *achterop dus) wel speciaal een atb-beugel laten plaatsen omdat de bobike maxi er anders niet op kan. Dus daar betaal je dan wel weer meer bij. en hoe dat bij gmg is weet ik niet

Dit alles slechts ter info, We fietsen er nu wel met plezier mee :thumbup:

Hier ook de bobike voor zowel voor en achter. Super ding :thumbup:

Wij hebben ook een bobike fietsstoeltje

Hier dus ook een bobike het nieuwste model.

wij hebben ook bobike en het bevalt prima!

GMG voorop vanwege de armsteuntjes

Bobike achterop, omdat je die makkelijker van fiets naar fiets kan doen

Super tevreden over allebei al zou ik geen bobike voorop willen. Voor mijn gevoel zitten ze te los.

GMG, omdat we die gratis mee mochten nemen 8)

Ik heb trouwens ook een omafiets en dat gaat prima!

Wij hebben uiteindelijk na lang dubben gekozen voor de GMG.

De armleuninkjes gaven bij ons de doorslag. Echt een prima ding. Vooral voor de hele kleintjes die net in zo’n stoeltje komen te zitten. Zij hebben net iets meer steun.

Groetjes,

Debbie

Wij hebben de Bobike mini. Heb ik via internet gekocht, dat scheelde enorm :wink:

Heb eerst de bobike mini gehad voorop en nu zit ze prinsheerlijk in de bobike maxi +.

(stoeltje achter zijn er inderdaad in 2 varianten met verschil in rughoogte)

Verschillende soorten kan je gewoon zie op www bobike punt nl.

Ook hier Bobike en bevalt echt super :thumbup: Nathalie zit nu nog voorop maar zodra ze achterop gaat komt er ook daar een Bobike!