Het is nog even weg maar met kerst willen we een weekje naar een centerparcs park met ons gezin maar welk park is nu leuk voor de kinderen.
vind het zo moeilijk te zien we hebben 3 kinderen, 2 meiden van dan 9 en 5 en een jongen van 4 waar hebben ze speelplezier voor alle 3.
Op de site zie je dan wel indoor speeltuinen maar je kan eigenlijk niet goed zien welke voor de oudste ook nog leuk en uitdagend zijn.
Iemand er geweest en goeie ideeen?
Ik hoor ze graag!
Bij het park in zeewolde zagen we kleine speeltuintjes (speelhuisje en glijbaan) die aan het huisje zelf vastzaten. Hoewel dat misschien tegen kerst wel aan de koude kant is om daarin te spelen. Ik vond het zelf in ieder geval wel leuk om te zien, wie weet hebben de andere parken dat ook wel?
Of er echt nog uitdagende dingen tussen zitten weet ik niet echt helaas.
Hoewel ik geen ervaring heb met 9-jarige meiden zou ik naar CP Heijderbos gaan. Dat is voglens mij het meest uitgebreide park, prachtig zwembad en een geweldig Jungle dome :thumbup: Volgens mij kan een 9-jarige zich daar ook prima vermaken, mits je niet bang bent om een beetje vies te worden
Is ook geschikt voor in de winter want het is verwarmd, sterker nog het was bloedheet daar.
Echt een leuk en mooi park.
Wij vonden Heijderbos ook heel erg leuk. Ook voor grotere kinderen is de jungle heel erg leuk :thumbup:
Heijderbos!
Super leuk zwembad en een gave Jungle Dome!
Heijderbos!
Kempervennen vinden wij ook een mooi park, maar gaan bij voorkeur naar het Heijderbos.
Erperheide en Vossemeren in Belgie :thumbup: :thumbup:
Erperheide vinden wij het leukst maar is misschien voor de oudere kinderen minder leuk (heb ik niet echt op gelet).
Heeft een mooi zwembad en een super indoor speelhal (Baluba).
Vossemeren is misschien wat leuk voor de oudere kinderen. Heeft een indoor speelwereld ‘discovery bay’. Piratenthema met veel klauter dingen.
bedankt zal nog eens verder kijken, had het idee dat baluba speelhal idd meer voor kleinere kinderen was maar je kunt er maar weinig van zien op de site.
geloof dat heijderbos wel favoriet is za daar nog eens goed naar kijken
Huttenheugte. Nog maar iets van 28 keer geweest en een super park!
@Cariska wrote:
Huttenheugte. Nog maar iets van 28 keer geweest en een super park!
:thumbup: :thumbup: en dan een Plopsa arrangement erbij. Super!
Net terug van midweekje huttenheugte. Kinderen vonden de wasberen erg leuk daar. Vond de kempervennen iets minder. Met de rest (nog) geen ervaring.
Wij gaan volgende week maandag een midweekje naar Centerparcs Erperheide in Belgie, schijnt ook een heel mooi park te zijn, ben benieuwd
Ik vind Vossemeren in Belgie een heel mooi park!!