Welk campingbedje

Wij gaan in juni op vakantie naar een camping en hebben een stacaravan gehuurd. Nu moet ik nog een campingbedje kopen. Nu zie ik verschillende campingbedjes en ben ik benieuwd welk bedje ik het beste kan kopen. Graag hoor ik de adviezen. Thanks.

ik denk dat het matrasje het belangrijkste is…

ik had in de caravan gewoon een bedje (inklapbaar) bij de blokker gekocht.

heel simpel, maar heb wel een goed matrasje erin.

Wij hebben een campingbedje van de prenatal en nemen altijd het gewone matras mee van zijn ledikant.

@alex wrote:

Wij hebben een campingbedje van de prenatal en nemen altijd het gewone matras mee van zijn ledikant.

zo doen wij het ook! bedje is geloof ik van de blokker ofzo. ze hebbenz e vaak ergens in de aanbieding en toen een x gekocht.

Wij hebben een Graco, lekker ruim en groot aangevuld met een opvouwbaar matrasje van de Prenatal. Ligt vast heerlijk!

Met baby verdieping erin.

Extra matrasje

Hier het camping bedje van koelstra, makkelijk in en uit te klappen.

Hebben er zo extra matasje die je kunt opvouwen bij gekocht.

Matrasje geen kwaliteit maar ligt niet zo hard.

Bedankt voor de vele tips. Ik ga van de week maar even naar een babyzaak. Ik vindt het ook een goed idee om een gewoon matras mee te nemen misschien dat ik dat ook wel doe want we gaan twee weken op vakantie en dan is het wel handig om een stevig matrasje te hebben.

Nogmaals bedankt voor de reacties!

Wij hebben een campingbedje van Topmark. Beviel goed, makkelijk in/uit te klappen. We hebben er wel een extra opvouwbaar matras bijgekocht (is wat makkelijker mee te nemen dan gewone matras).

Wij hebben 2 campingbedjes van Topmark (een rode met nijntje erop) een lime groene ideale bedjes. Maar we namen ook altijd onze eigen matrasjes mee.

Als je interesse hebt, ze staan hier in de weg en voor een klein prijsje mogen ze (of in jou geval 1) weg :mrgreen:

edit, ik zie dat je in duitsland woont dat is dan wel erg uit de route, haha

Ik weet niet wat voor merk wij hebben eigenlijk :think:

Maar we hebben er toen wel een los inklapbaar matras bij gekocht.

Koelstra.

Erg handig ding.

En dan nog een matras erbij.

Hier een topmark van nijntje campingbedje, maar wel met een extra matrasje erin van de Prenatal :wink:

hier een bij baby one gekocht… en is wel geteld… 1x beslapen… :oops:

maar is op zich wel een fijne… heb gewoon het eerste camping bedje gekocht wat ik zag… en niet verder gekeken… :oops:

mama-jeanet: bedankt voor de aanbieding maar zoals jij ook al aangaf afstand.

Ik denk dat ik een koelstra wil kopen. Maar ik ga even langs een babyzaak even testen. Bij mijn schoonmoeder staat ook een campingbedje maar ik kwam tegen de zijkant aan toen donderde het ding al inelkaar. Misschien komt dit ook wel door feit dat het ding niet goed in elkaar is gezet maar ik heb geen zin in zulke verrassingen.

Ik vind het wel spannend allemaal ik begrijp wat is er spannend aan campingbedje??? Aan campingbedje op zich niks maar het bedje hebben we nodig voor de vakantie en dat vindt ik wel heel spannend. Voor het eerst op vakantie met de kleine meid!

hier bedje van de Kruidvat, Bambino. fijn bedje hoor. Ook bij prenatal zo’n extra opvouwbaar matrasje voor erin gekocht :thumbup:

Wij hadden een bedje van Topmark met extra matrasje (Prénatal). Ik vond het handig in- en uitklappen, en er zaten wieltjes onder en een soort van kruipluikje.

Koelstra met los opklapbaar matrasje erbij, helemaal tevreden over, makkelijk op te zetten en ook handig met kruipluik!

Hele fijne vakantie alvast :thumbup:

die hebben wij ook :mrgreen:

wij ook! zijn er superblij mee!

Bedje van de leenbakker, matrasje vd prenatal :wink: