Wij gaan in Juli 2 weken naar terschelling camperen in een luxe bungalowtent :dance:
Ik wil voor L. een campingbedje aanschaffen, maar twijfel tussen de Deryan travel cot en een “gewoon” campingbedje op pootjes… :think:
Na de vakantie willen we hem makkelijk mee kunnen nemen als we ergens op visite gaan dus hij moet sowieso in een tas zitten/passen maar volgens mij hebben bijna alle bedjes dat tegenwoordig.
Wat zijn jullie ervaringen? En wat raad je wel of juist niet aan?
ik lees mee.
Maar Affie, zit er geen bedje in die tent? Heb je daar info over gehad, vaak is dat wel zo he.
Wij hebben zo’n bed op pootjes en ik vond m altijd erg fijn! Als box, bed, speelplek, super. Nu we weer gaan kamperen en ik twijfel over de ruimte in onze tent en auto denk ik ook na over een deryan.
@lydia wrote:
ik lees mee.
Maar Affie, zit er geen bedje in die tent? Heb je daar info over gehad, vaak is dat wel zo he.
Wij hebben zo’n bed op pootjes en ik vond m altijd erg fijn! Als box, bed, speelplek, super. Nu we weer gaan kamperen en ik twijfel over de ruimte in onze tent en auto denk ik ook na over een deryan.
Nee geen bedje, maar ik vind een goed eigen bedje ook wel fijn om te hebben.
De Deryan is idd klein om op te bergen, makkelijk en snel op te zetten, maar is dat nou niet koud voor die kleintjes, aangezien ze op de grond (wel op dun matrasje maar toch) liggen :think: En als je een kindje hebt dat kan staan, kan die dan niet met tent en al omlazeren? :silenced:
Hij is trouwens NU in de aanbieding bij HAlfords voor 39.99!! Ik ga maandag even heen denk iK!
Een “gewoon” bedje is weer vaak groter om op te bergen (en we hebben al zoveel spullen :roll: ) maar is ook wel praktisch als box enz. Iets wat me bij de Deryan meer een kooi-idee geeft…
:lol:.
ik heb de deryan gehad (zowel de baby als de peuterversie).
ik heb um gekocht omdat nano en ik nogal wat afreizen -zonder auto- en de deryan is echt een stuk lichter (compacter weet ik eigenlijk niet zeker, de vorm is gewoon anders, handiger in mijn geval) dan alle andere bedjes. Ik heb een beetje rondgereisd in oeganda, en dan is het echt fijn dat ie binnen een paar tellen staat. verder vond ik het heel prettig dat ie was afgesloten met eensoort klamboe-ding; handig als je naar een malaria(of ander muggen-) gebied gaat.
ik was er -in mijn omstandigheden- erg blij mee, maar ik weet niet of ik um ook zou kopen als ik niet zulke reizen zou maken en als ik in nl gewoon een auto zou hebben :think: Naarmate nano ouder werd (ergens na de 8 maanden denk ik) vond ik de deryan toch steeds claustrofobischer over komen. ik heb daarna nog de grotere variant gekocht, maar dat hielp niet echt; nano vond het toen ie eenmaal goed en wel kon staan vaak gewoon niet zo prettig om ergens te slapen waar ie niet rechtop kan staan, en dat gevoel kan ik me wel voorstellen.
en heeft mevrouw klophout de peuterversie nog van de deryan?
zomaar even een vraag natuurlijk
ja die heeft mevrouw klophout nog, just in case…had mevrouw de domineesvrouw interesse?
ja eigenlijk wel.
Ik moet even met de heer des huizes overleggen over de Grote Dinges Des Levens.
Boodschappen voor een verjaardag. Maar ja ik heb wel interesse.
Sorry Af ik vervuil je topic :oops:
@lydia wrote:
ja eigenlijk wel.
Ik moet even met de heer des huizes overleggen over de Grote Dinges Des Levens.
Boodschappen voor een verjaardag. Maar ja ik heb wel interesse.
Sorry Af ik vervuil je topic :oops:
weet je wat? pb me even, en dan pb je ook meteen even die lijst met voordelen waar ik al dagen op zit te wachten 8) en ook een lijst met grote dingen des levens die momenteel in het domineeshuis besproken worden. dank u.
Nou lekker, wordt de peuterversie zo voor mn neus weggekaapt :shock:
nee hoor hahah :lol:
Maar hier ook geen auto dus neig toch meer naar de Deryan…
:thumbup: !
als je geen auto hebt zou ik zeker voor de deryan gaan
Wij hebben net sinds dit weekend de deryan en ik vind het helemaal geweldig.
Annemieke slaapt er heel makkelijk in en het is inderdaad erg makkelijk om mee te nemen. Veel makkelijker dan een campingbedje.
Groetjes,
Heleen
ik vind ze er makkelijk en handig uit zien, maar mischa zou he tniets vinden denk ik. Meneer wil staan…
Wij zagen de Deyan net te laat, hadden net een campingbedje gekocht
Zwaar balen want we reizen wat af en dan merk je het toch echt wel aan je rug met zo’n bedje als je kindje nog klein is.
Mocht je perse een campingbedje willen hebben, die toch best nog zwaar en groot zijn, koop er dan 1 die verhoogd kan als ze nog klein zijn zodat je je rug heel houdt :mrgreen: (Heb ze gezien bij Prenatal)
Ik zou wel een extra matrasje kopen bij de prenatal, want de matrasjes van een campingbedje zijn wel erg dun. (hebben wij ook gedaan)
Ik heb het Nomad travelbed gekocht. Wel een investering, maar echt superkwaliteit & een licht en klein pakketje om mee te nemen! :thumbup: Er zit een selfinflatable matje bij.
Bij de Deryan kreeg ik idd ook een claustrofobisch gevoel, de Nomad is ruimer en met veel meer gaas :thumbup: Ik vind hem ook veel stabieler staan.
De Nomad is idd erg mooi! Maar wel duur
Wij hebben ook getwijfeld over de Deryan (er zijn ook nog andere merken die vergelijkbare bedjes hebben, o.a. Samsonite). Ze waren toen bij de Babydump supergoedkoop, dus achteraf heb ik spijt dat ik hem niet gekocht heb. Hoewel je dan idd gaat twijfelen wat je meeneemt op reis zoals Leentje :mrgreen:
Maar een campingbedje is erg praktisch, ook als je kindje wat ouder wordt. Met een muskietennet erop is het ook een mugvrij plekje (als ze slapen dan, Noëmi trok het net er meteen af als ze wakker werd).
Succes met kiezen!
Oh, dat is een fijne site trouwens theemuts! Ik keek even op http://www.babystuf.nl/index.php?option=com_babystuf&category=subcategory&catid=17 (mag deze link?) en daar zag ik ook het Babybjorn reisbedje nog staan… lichtgewicht en hij lijkt mij erg prettig!