welk boek is dit?

Ik heb een tijdje terug iets over een boek gelezen wat ik nu wil gaan bestellen,maar weet de schrijver en titel niet meer.

Misschien weten jullie welk boek ik bedoel.Tis nog niet zo oud.



Een echtpaar stuurt zijn kinderen (of 1 kind weet ik niet zeker)op zomerkamp.Op de afgesproken dag en tijd worden ze opgehaald door de bus.Alles ziet er prima en normaal uit.Maar als de kids net weg zijn komt de echte bus om de kinderen op te halen en hebben ze dus geen idee waar hun kinderen zijn.

weet iemand welk boek ik bedoel?

Ik heb geen idee, maar ik vind het helemaal niet leuk klinken :shifty:

google doet wonderen.



Doug Magee

Neem nooit afscheid

(Never Wave Goodbye , 2011)



Wat doe je als je dochter net is opgehaald door het zomerkampbusje en even later het echte busje verschijnt?



Misschien nog moeilijker dan je kind voor het eerst naar school brengen, is het voor het eerst alleen op vakantie laten gaan. Lena Trainor heeft net met pijn in haar hart haar dochter Sarah op de bus naar zomerkamp gezet, als er een tweede bus arriveert om de kinderen op te halen. Niemand blijkt iets te weten van de eerste bus.



Sarah is samen met drie andere kinderen ontvoerd, en binnen enkele uren ontvangen de ouders een mail waarin een miljoen dollar wordt geëist. Terwijl de ouders van de gekidnapte kinderen hun ergste nachmerries beleven en hun huwelijken steeds meer onder druk komen te staan, probeert de politie de waarheid te vinden tussen de leugens en tegenstrijdige verklaringen.



Behendig construeert Magee het psychologische verhaal over een gebeurtenis die de ouders tegen de politie - en tegen elkaar - uitspeelt, terwijl het lot van de ontvoerde kinderen in de waagschaal wordt gesteld. Neem nooit afscheid laat lezers de adem inhouden tot de laatste bladzijde.




Misschien toch wel heel spannend, al draait mijn maag om bij de gedachte.

thx!!

:mrgreen:

Ja dat is hem…lijkt me zo spannend.

bedankt voor het zoeken :wink:

nou, klinkt spannend. misschien toch maar lezen ondanks dat ik er idd niet zelf aan moet denken :shock:

@Corry wrote:

thx!!

:mrgreen:

Ja dat is hem…lijkt me zo spannend.

bedankt voor het zoeken :wink:




Graag gedaan hoor, ik hoefde enkel maar “thriller bus zomerkamp” te googelen en de eerste was dit boek al.

tsja hoe simpel kan het zijn… :oops:

oei klinkt spannend zeg!

Klinkt wel heel spannend, maar door de naam van 't kind voor mij misschien net iets te. :shifty:

Is die ook niet eens verfilmd?

Heb eens zoiets op tv gezien…