welk boek broertje/zusje???

OK, de zoekfunctie en ik zijn niet echt beste vrienden 8) …

Er zal vast al een topic zijn, maar ik kan het dus echt niet vinden :mrgreen:

Isa wordt in februari grote zus, en ondertussen weet ze dat er een baby in mama’s buik aan het groeien is (ze heeft zelf bedacht dat 'ie er via mijn decollete uit gaat komen :lol: )

Ik zou heel graag een mooi kleurrijk prentenboek willen aanschaffen over de zwangerschap en straks de baby en het grote zus zijn. Ik heb bij diverse boekhandels wel het een en ander gezien, maar allemaal erg veel tekst of alleen over de baby en niks over dikke buiken en dat het heeeel lang duurt 8)

Welk boek is een aanrader???

er is een heel schattig boekje met flapjes over de buik van mama en dan een steeds groter babietje zien - over een meisje dat een broertje krijgt maar weet de title even niet meer

Deze heb ik geleend van iemand en kan ik echt aanraden, een geweldig boek!!!

Het heet: mama wat heb je in je buik?

Van: Abby Cocovini

liselotje krijgt een zusje!

Heel eluk verhaal mooie prentjes en alles op rijm!

Bobbi word grote broer!

Word hier nog dagelijks gelezen, is voor de kids heel duidelijk en Mama vind bobbi voorlezen wel zooooo leuk :inlove:

Bobbi wordt grote broer is hier ook favoriet!!!

Ik wil een zusje van de kleine prinses en Wat is er toch met Lola Fink? Die laatste is eigenlijk leuker voor groteren.

Van een vrouw die een huisje bouwde in haar huis (imme dros)

hier

Wat zit er in je buik, mama van Sam Loyd (ISBN 978-90-5920-729-5 )

en

nijntje: kleine pluis ( ISBN 978-90-5647-025-8 )

geweldig… vooral wat zit er in je buik, mama is heel vaak voorgelezen, hij kreeg er niet genoeg van.

Hier is Wat zit er in je buik, mama? van Sam Lloyd helemaal verslonden :thumbup: . Heerlijk boek!

Dank jullie!

Ik ga eens neuzen op het i-net!

Hier ook die van Sam Lloyd in huis gehaald en heeeeeel vaak voorgelezen. Bobbi hebben we uit de bieb gehaald net als ‘ik wil geen broertje’ (Lida Dijkstra- Willemijn krijgt dus uiteindelijk een zusje :wink: ), die vond Jasper ook best leuk :lol:

Het is die van Sam Lloyd geworden :thumbup:

Echt een aanrader! Hij is echt superleuk!

ik weet nog wel dat ik als kind een boek had van oei ik groei en dan had je verschillende boeken ervan

ook van het menselijk lichaam enzo

maar had er toen ook 1 over het krijgen van een baby

met flapjes en uitleg erbij enzo

ik heb er echt heel vaak uit gelezen en kan het echt kwa beelden zo nog voor de geest halen

nu ik er aan denk ga ik er maar weer eens naar opzoek

misschien zoiets te vinden via mp of bol