welk autostoeltje??

Ja de titel zegt het al…Welke :think: autostoel.

Iwan word bijna 3 jaar,en is nu al 1 meter.

Hadden een autostoeltje van de hema waar je gewoon de gordel van de auto gebruikt,maar iwan zit er niet fijn in.Gordel snijd wat in zijn nekje.Niet erg prettig.Morgen wil ik graag een andere kopen,maar welke??

Help :wink:

Ank: ik heb ook die van de hema en Sam is heel lang maar bij hem kan het net dus ik weet wat je bedoelt meid.

Bij de hema hebben ze nog een andere versie, die zit zeg maar tussen een autostoel en diegene die jij hebt in. Kijk maar eens op de site.

Of een maxicosi rodi, die kan ook in een ligstand dacht ik. Hij sluit ook beter aan bij de nek.

Bedankt jolanda!!

Zal even kijken

Hier de maxi cosi rodi en dan de 2008 versie. Superding.

Hier 2x de Maxi cosi Rodi Xr, Peter zit er al vanaf Januari in, toen was hij dus net 2 jaar en 2 maanden, maarja lang end en in zijn romerking zat hij dermate niet lekker dat hij zich steeds uit zijn riemen zat te wurmen.

Nu zit hij dus enkel nog in een 3 punts gordel en blijft keurig zitten. :thumbup:

Wij hebben de romer kid en zijn daar erg over te spreken!

Wij hebben een Storchenmühle - Starlight SP Blue (in het rood). Kei fijne stoel en hij kan erg lang mee. Heeft een deel tot 15 kg en een deel tot 35 kilo, Anne is 15 kilo en kan nog een tijd in het tot 15kg deel.

heel veel keuze dus :slight_smile:

Maxi cosi spreekt mij wel erg aan.

Ga vanmiddag even kijken.

Meiden bedankt!!

Wij hebben voor Mischa een stoeltje van de hema, waarbij niet de autogordel gebruikt hoeft te worden. Hij zit er prima in :thumbup: .

Deze, ze noemen het een doorgroei autostoel.

Heb voor de romer kid gekozen!!

Super ding tot zover.Heb wel een goeie keus gemaakt denk ik. :slight_smile:

Ik zit er over te denken om de ellermeyer te kopen, beste koop van 2007. Heeft iemand hier ervaringen mee?