wel zw.verschijnselen in week 4, maar nu niet meer-->cycl

Ik heb op 6 december positief getest. Ik heb ook de hele week gevoelige borsten gehad en steken in mijn buik. Nu voel ik sinds vrijdag eigenlijk niets meer. Ik begin me zorgen te maken.



nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die tijdens de prille zwangerschap misschien de gewone menstruatiecyclus herkennen.

De verschijnselen die ik had, heb ik namelijk ook gewoon bij een menstruatie. Toen de menstruatie voorbij zou moeten zijn, waren de verschijnselen ook voorbij.

Bij Dionne heb ik nog een menstruatie/innestelingbloeding gehad met 4 weken en wist ik dus niet eens dat ik zwanger was. Met 7 weken kreeg ik daar pas duidelijke klachten.

Dus wie geeft me moed?

Ik geef je goede moed Hellen :-*



Ik had de eerste 2 maanden precies hetzelfde namelijk.



Alle klachten die ik in het begin had, heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden. Pas na 7/8 weken werd ik misselijk en emo.





Je leest toch ook vaak het omgekeerde?

Dat dames denken dat ze zwanger zijn door allerelei kwaaltjes, maar die dan achteraf gewoon bij de menstruatiecyclus schijnen te horen?



Het is nog pril Hellen, de kwaaltjes komen echt wel! Over een paar weken spuug je het glazuur uit de pot :lol:

laat die kwaaltjes gewoon ter zijde, heerlijk toch als je nerges last van hebt?

Word je niet altijd even zeker van maar ja ik heb liever geen kwaaltjes dan wel.



Ik heb me nog geen moment misselijk gevoeld oid geniet ervan!

meis, ik ben nog steeds zwanger, we wachten het wel af tot 3 januari… ik zou nu op 5 weken en 1 dag zitten en pas nu, nu sinds 2 dagen ofzo heb ik het smiddags achterlijk koud en voel ik me grieperig.

Dat duurt steeds tot een uur of 10 s’avonds en dan is het weer weg en dat gaat zo door.

Dat had ik bij Aniek dus ook en verder heb ik nooit ergens last van.



Bij peter wist ik pas met 9 weken dat ik zwanger was, had totaal geen klachten. Ruud zei… moest je niet es ongi worden, is al weer een tijd terug. Wij testen, zwanger. echo gehad, 9 weken en paar dagen.

Wij lagen in een deuk, mijn lichaam had het me niet laten weten. Maar er is toch echt een gezond kindje geboren :wink:

:-*

dank jullie wel. Jullie geven me echt weer wat hoop.

bij Dionne ben ik ook nooit echt misselijk geweest ofzo. En ook daar wist ik niet dat ik zwanger was.

Ach ik ga morgen maar eens de vk bellen voor een afspraak en dan wachten we maar af.

hoi hellen

ik had precies hetzelfde en bij mij zijn de echte kwaaltjes pas na 6 weken begonnen en toen ineens hield het op ik schrok me dood.

maar de dag erna waren alle kwaaltjes er weer ik zou zeggen geniet ervan dat je niet :sick: ben want ik zou best met je willen ruilen.

je kunt niks anders doen dan de echo afwachten.

gr bianca

Ik heb zojuist toch nog maar een test gedaan. Omdat ik geen kwaaltjes voelde, begon ik erg te twijfelen. Maar het streepje stond er nog eerder dan het controlestreepje en ook heeeeel duidelijk. Dus dat geeft me alweer iets meer vertrouwen.

Ook denk ik af en toe weer iets te voelen in mijn buik. Dus ik hou hoop.

En we gaan het toch maar gewoon met de kerst tegen de ouders zeggen.