Mensen help! Ik heb nu wat raars!! Vanaf mijn eisprong heb ik een temp van rond de 36.8 of 36.9. Nu zijn gisteren de duivels gekomen maar het rare is dat mijn temperatuur niet daalt!!! Vanmorgen zat deze nog steeds rond de 36.8 en vanmiddag zelfs op 37.0!
Dat terwijl het normaal bij mij altijd gelijk zakt naar 36.4 ongeveer!
Ik heb wel gewoon een echte ongi naar mijn idee, alles erop en eraan, veel bloeden, pijn, krampen noem maar op…
Wie kent dit of heeft dit al eens eerder gehad??? Zou mijn lichaam dan nu toch echt helemaal van de rel zijn??? :shock:
Jeetje, wat kan je lijf je toch lekker onzeker maken he? Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ja, daar heb je natuurlijk niets aan…
Ben je wel helemaal fit? Het kleinste verkoudheidje kan al voor een flinke temperatuurschommeling zorgen…
Sterkte verder!
Liefs Ingrid
eh, hoe vaak temperatuur je?
Naar mijn weten heeft temperaturen alleen zin als je het elke ochtend bij het wakker worden en omstreeks dezelfde tijd temperatuurd.
Later op de dag en zeker als je op bent gaat de temp omhoog.
Ikzelf ben ook nog maar net begonnen met temperaturen (1e cyclus niet volledig (gestart na ongi, gestopt na eisprong) en nu met 2e cyclus bezig (tot nu toe wel volledig)) dus kan nog weinig ervan zeggen.
Echter bij mij ziet het er naar uit dat mijn temperatuur langzaam zakt tijdens mijn ongi.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
dat wilde ik ook net zeggen… de temp 's middags moet je niet naar kijken, alleen je temp net voor het opstaan… en ja, het kan … dat je temp wat lager zakt dan dat je duivels erdoor zijn hoor… maar het zou een dezer dagen wel moeten gaan zakken toch…
Ik temp normaliter elke ochtend op precies dezelfde tijd en ik heb ook altijd een duidelijke temperatuurdaling als de duivels er zijn/komen. Maar nu vanmorgen was mijn temp nog steeds 36.7. Normaal bij mij is dan 36.4.
Ik ben momenteel heel gezond, niet ziek, niet verkouden, voel me prima eigenlijk.
Rare is ook dat ik zondagochtend ongi ben geworden en dat ik nu vrijwel al bijna geen bloed meer verlies terwijl het naar mijn mening toch echte duivels waren.
Lekker duidelijk verhaal hahaha maar ja ik sta nu even voor een raadsel. ga er wel gewoon vanuit dat ik gewoon de duivels op bezoek heb maar het blijft vreemd…
Ik heb hetzelfde een keer gehad.
Normaal zakte mijn temp altijd een dag voor de ongi, of op de dag zelf.
Maar ik heb ook wel eens dat het pas de tweede dag ofzo van de menstruatie pas zakt.
Het kan dus wel.
Liefs Esther