hallo allemaal,
ik heb in feb een miskraam gehad,heb een curretage ondergaan,en dat allemaal terwijl mijn man voor 6 maand weg was voor zijn werk.Maar sinds juli,dus nog niet zo lang,willen we graag weer proberen zwanger te worden.
Nou heb ik het volgende…25 juli was mijn laatste menstruatie.Met een cyclus van 30 dagen zou ik dus nu ongesteld moeten zijn.Niet dus. Maar een test wijst niks uit.Tenminste…ik heb clearblue gebruikt en er is wel heel vaag een streep te zien ( mijn man ziet m ook ) maar echt overtuigt ben ik niet.Je moet echt goed kijken. Ben wel moe en duizelig en af en toe steken in mijn borst en raar op de maag ,maar ik weet het niet.
Ik heb heel sterk het gevoel dat de menstruatie uitblijft maar waarom is die test dan negatief.
Ben verschrikkelijk bang dat het weer mis gaat en word gek van die onzekerheid.Wat moet ik doen?
Digitaal testen!!
Morgenvroeg met ochtend urine.
Dus een cb met woordjes kopen.
Ik dat het wel raak is :-*
die test van mij zei “ook als de lijn zeer vaag is, bent u zwanger” :shock:
Inderdaad morgen weer proberen met ochtendurine! is toch wat geconcentreerder
Hoop voor je dat het raak is
dankje ik hoop ook van pos maar waar koop je die digitale nooit gezien eerlijk gezegt
kruidvat heeft ze, ze liggen naast de normale testen.
zitten 3 in een pakje
Vanochtend was ook met ochtendurine.Ik heb nog 1 gewone liggen…die probeer ik woensdag ochtend. en als daar nog niks uit komt dan koop ik die digitale. kon die vanmiddag niet vinden :?
thx voor jullie snelle reacties
kon niet meer slapen dus ben er maar uit gegaan.Kan ik rustig even bijkomen,want opstaan gaat gepaard met misselijk gevoel.
ik heb vanacht liggen piekeren.Nog steeds over hetzelfde,waarom is ie niet gewoon duidelijk positief die test.Maar toen met mijn miskraam bleek ik ook minder ver te zijn dan dat de HA dacht. Dat scheelde 2 weken. Laat ik er dan vanuit gaan dat ik gewoon een late eisprong heb.Dat zou dan betekenen dat ik nu dus niet in de 5e maar in de 3e wk zit. En dan kan het wel kloppen dat ie nog wat vaag is.Toch??
Probeerde bij mijn man ook wat steun te vinden,maar geloof dat die het niet echt snapt.Die zegt gewoon steeds…aah schat,komt gewoon omdat je ongesteldheid eraan zit te komen.We wachten het rustig af.Nou ik weet niet hoe het met jullie zit,maar rustig ben ik absoluut niet.Ik wil een beetje zekerheid.Wel of niet zwanger maar niet mischien.
Ik probeer te wachten tot eind deze week.
Ze zeggen vaak
Streeep is streep, hoe vaag die ook is?
heb dus wle een test gedaan en met foto op het forum gezet.Zoals het nu lijkt ben ik idd zwanger.Ik wacht het rustig af …heel erg spannend allemaal