Ik heb ineens een heel klein vet buikje en ben geen gram aangekomen. Nou ben ik 20 april ongesteld geweest, tenminste dat denk ik. Het was niet veel en ook niet lang. Ongeveer 4/5 dagen een beetje. Zou ik zwanger kunnen zijn, maar dan al een maand langer? (innestelingsboeding). Ben ook duizelig en heeeel moe.
Bij de eerste zwangerschap had ik alleen het gevoel dat ik zwanger was en dat klopte, nu weet ik het niet.
doe een test zou ik zeggen!!
het zou best kunnen!
sja… ik wist het ook niet dat ik zwanger was , totdat ik een flinke "griep"kreeg en uiteindelijk maar eens een testje gedaan en bij de echo bleek ik al 10 weken heen te zijn :mrgreen:
dus ja die menstruatie … kan er net zo goed geen 1 zijn geweest… dus gewoon nog even geduld en ga dan maar eens testen…!
ik hoop het voor je :thumbup:
zoals Fietje zegt, doe een test… alleen die kan uitsluitsel geven… Helaas kunnen wij er vanuit hier ook niets van zeggen.
Bedankt voor de reacties. Ik heb net al een test gekocht, maar ik hou me nog even in. Mijn cyclus was eerst een paar keer rond de 45 dagen en de laatse keer 37 dagen. Ik ben na mijn eerste kindje een half jaar niet ongesteld geweest. Ik moet dus eigenlijk nog 2 weken wachten voor ik ga testen. Als ik nu test is het inderdaad alleen positief als de laatste keer geen ongesteldheid was. Als ik wel ongesteld was kan de test nog niet positief zijn, toch.
inderdaad, maar je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!!
Maar ja jij voelde je moe en duizelig enzo en als je het zeker wil weten of dat evt met een zwschap te maken zou kunnen hebben kan je beter wel testen. Dan weet je het maar en haal je je verder ook geen dingen in je hoofd die weer mee kunnen spelen tav wat en hoe je je voelt.
Hoe dan ook, succes met alles.
Ik kon me niet inhouden, heb gister een test gedaan, maar was negatief. Ik kan doos hooguit nog zwanger zijn/worden van de laatste maand, want dan was de test te vroeg. Ik zit nu op 4 weken en mijn cyclus is 5 of 6 weken.
Wie weet, nog maar een dikke week wachten en dan eventueel weer testen als ik niet ongesteld ben geworden.
Alle symptomen bleven, dus vanmorgen nog maar eens getest. Na 3 min. ging mijn man kijken, komt ie teleurgesteld terug. Ik zie niks, ik natuurlijk ook kijken, zie ik daar heeeeel licht een streepje tevoorschijn komen!!!
Jullie zeggen toch altijd: een streepje is een streepje. Ik ga voor de zekerheid morgen nog maar eens testen.
spannend hoor, maar… een streepje is een streepje, mits hij binnen de 10 minuten verschijnt… (sommig testen zelfs 15 minuten)
dus vanuit hier alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!!
Het was direct na drie minuten, hooguit vier minuten. Hij was na 10 minuten wel duidelijker, maar dat zegt inderdaad niks, omdat de test dan niet meer geldig is. Daarom ga ik nog maar eens testen, maar eigenlijk zegt mijn lichaam genoeg.
En ondertussen nogmaals getest en was tie duidelijker??
Of ben je ‘gewoon’ zwanger?
Idd… laat ons niet langer in spanning :mrgreen: :mrgreen:
Ik volg hier ook effe mee - maar alvast voorzichtig gefeliciteerd :dance:
spannenddddddddd
Sorry voor de late reactie.
Ik heb maandag nog eens getest en wij waren ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar het streepje was nu nog lichter. Een paar uur later begon ik te vloeien.
Nu weet ik dus niet of ik gewoon ongesteld ben geworden of dat ik een miskraam heb gehad? We hebben wel een naar weekend achter de rug, dus wat dat betreft kan het heel goed.
Misschien de verloskundige maar eens bellen, wij snappen het niet meer. Er was gewoon een lichte streep!
Heeft iemand anders dit ook eens meegemaakt?
Welke test had je?
Want ik heb wel vaker gehoord dat de goedkopere testen voor onzekerheid zorgen.
Ik :thumbup: :thumbdown: dat je zwanger bent!!
Alle drie keer van de DA, de eerste keer geen streepje( na 4 weken), tweede keer een licht streepje(na 5 weken en 1 dag) en een nog lichter streepje bij de derde keer( 5weken en 3 dagen). Maar ik ben nu toch zoiezo niet zwanger (meer).
Wat bedoel je anne - lies? Een licht streepje is toch ook zwanger?
Of is er iets naars gebeurd?
@anne-lies wrote:
Maar ik ben nu toch zoiezo niet zwanger (meer).
Ben je niet naar de gyn of naar de vk geweest om dit dus 100% uit te sluiten? Sowieso als je een miskraam heb gehad moet je je eigen daarna wel even laten nakijken, voor het zelfde geld moet je toch nog schoongemaakt worden van binnen :think: