De titel zegt het al…dit dus bekeken op een dag dat je niet weg hoeft, geen werk of wat dan ook.
En waarom deed je het wel of juist niet??
Thanks!!!
Hee Wienie,
Ik maak Lianne 's avonds voor de laatste fles wel wakker, maar 's ochtends laat ik haar lekker slapen totdat ze uit zichzelf wakker wordt. In totaal zit ze nu op 4 flessen per dag van 200 cc. Voor mij is dit goed te doen, omdat ik op het moment geen werk heb. Dus Lianne heeft hierdoor wel een redelijk vast ritme. Maar ik kan me zo voorstellen dat je als je wel werkt en je beeb normaliter redelijk vroeg voeding krijgt, je op een vrije dag beeb beter wakker kunt maken. Anders ben je misschien helemaal het ritme kwijt.
Groetjes,
Jippie
Hoi Wienix, ik maak Jorre niet wakker voor de eerste fles, maar wacht tot hij komt. Tenzij het langer dan 7u geleden is, maar dat omdat hij nog zo klein is
Wij maken Emma voor de 1e fles niet wakker als ze maar wel voor 8.00 uur wakker is, anders maak ik haar wel wakker, want dan krijgt ze de fles te laat en is het schema voor die hele dag in de war (dan is de laatste fles ook zo laat)
Het is in de weekenden wel eens gebeurd dat ze lang bleef slapen en wij om 8.30 wakker werden en ze dus de fles nog niet had gehad, en dan is het dus wat later, maar zo gaat het meestal niet.
Voor de laatste fles maken wij haar altijd wel wakker, en dat moet ook bijna altijd,want ze wordt voor die fles meestal niet zelf wakker.