Wel of niet thuisblijven van psz voor jarig zusje?

Hmmm bij het ophangen van de slingers voor de kleine meid voor morgen, loop ik ineens te mijmeren dat het misschien helemaal niet zo leuk voor hemzelf is om de oudste gewoon naar de psz te brengen.

Het grootste deel van het bezoek komt zaterdag (dan is papa ook thuis), maar morgenochtend komen er drie mensen die liever de drukte ontlopen.

Was van plan hem gewoon morgenochtend naar de psz te brengen zodat de kleine meid alle aandacht heeft die ochtend (en hij de psz erg leuk vindt).

Maar misschien toch wat cru als hij morgen beneden komt en een versierde kamer ziet en hij een ochtendje weggaat. En er dus een klein feestje is zonder hem erbij.

Wat zouden jullie doen?

:think:

Alvast gefeliciteerd! :smiley:

Ik zou het gewoon aan hem vragen wat hij wil. :wink:

idd aan hem vragen :thumbup: misschien ook erbij vertellen dat zaterdag het grote feest is

In principe zou ik zeggen: lekker laten gaan, is voor hem ook lekker duidelijk, maar als hij stellig aangeeft lekker bij het feestje te willen zijn… dan thuis houden voor een keertje :thumbup:

ik zou hem volgens mij gewoon naar de psz brengen.

Je viert het zaterdag dus hij mist niets…

Haha, heb het hem gevraagd wat hij wilde doen, naar de peuters of thuis blijven, zegt 'ie: eten!

(ja mama, eerst ontbijten)

Maar daarna dan, vraag ik, na het eten thuis blijven of naar de peuters?

Zegt 'ie met een pruillip: drinken!

Afijn, heb 'm toch voor een keertje thuisgehouden en hij gezellig bij de 3 mensen visite was die vóór zaterdag wilden komen.

Bedankt voor jullie meningen!

Ik zou hem wel gewoon naar de psz brengen, s middags is hij er wel en het grote feest is zaterdag begrijp ik.

En op deze manier heeft de jarige ook even alle aandacht voor zichzelf :thumbup: