Wel of niet slecht voor de voetjes?

Ik heb voor Benthe in de tuin Crocs lookalikes gehaald bij de TerStal.

Vind ik wat fijner voor haar goede leren schoenen :wink:

Nou krijgt mijn vader elke keer de schrik als ik zeg dat ze haar Crocks aanmag. Hij denkt dat het slecht is voor haar voetjes.

Ze loopt er al heel goed op en loopt al vanaf haar eerste verjaardag. Volgens mij benadert het juist erg het op blote voeten lopen, wat in mijn weten juist altijd goed is.

Hoe denken jullie hierover?

Ze zijn toch niet zwaar?

Het lijkt mij niet dat het slecht is voor haar voeten :think:

Loopt ze er wel mooi recht op? sluiten ze goed af aan haar voeten?

Sam heeft ze ook, loopt er als een tierelier op. Ik denk ook juist dat omdat ze zo licht zijn en vrijheid geven aan de voetjes het juist goed is.

Emma heeft ze ook en loopt er prima op. Gister moest ze even wennen, maar nu gaat het als vanzelf.

Ik heb geen idee of ze goed voor de voetjes zijn, maar ik denk dat als je genoeg afwisselt en niet alleen maar hele dagen op deze dingen laat lopen er niks aan de hand is. Maar ja, laarsjes zullen ook niet al te best voor de voetjes zijn, maar hebben ze soms ook maar beter aan met nat weer! Zal wel meevallen hoor denk ik.

Moet zeggen dat ze thuis zoveel mogelijk op blote voetjes of met sokjes loopt, dat doe ik dan weer wel.

Hoi hoi,

Ik weet (via fam. die in een schoenenwinkel werkt) dat het het beste is om stevige schoenen aan te gaan trekken zo ongeveer 4mnd nadat ze voor het eerst los zijn gaan lopen.

Miss heb je er iets aan?

Hoi hoi,

Ik weet (via fam. die in een schoenenwinkel werkt) dat het het beste is om stevige schoenen aan te gaan trekken zo ongeveer 4mnd nadat ze voor het eerst los zijn gaan lopen.

Miss heb je er iets aan?

Ik zou even een schoenwinkel binnen lopen waar ze verstand hebben van kindervoetjes en -schoenen en daar deze vraag neerleggen. Wij kunnen wel van alles bedenken, maarja… echt weten doen we het niet, geloof ik :angel:

Ik heb er verstand van, hoef je niet voor naar een schoenenwinkel…

Ik heb crocs verkocht en ook heel dure maatschoenen. Weet er dus wel wat van af.

Crocs zijn heel slecht voor de voeten. Ze zitten misschien wel heerlijk omdat ze niets wegen en overal losjes zitten, maar voor voeten in de groei is het hele slecht ze vaak aan te hebben. Ze hebben geen pasvorm en geen goed voetbed. Ze steunen de voet niet zoals een goede schoen bij kindervoetjes behoord te doen…

Nepcrocs zijn al helemaal vreselijk, dat zijn gewoon echt vormloze dingen. Terwijl crocs nog een beetje heeft geprobeerd een voetbed te creeeren.

Echter hebben mijn kinderen ook crocs. Voor de zomer gewoon heerlijke dingen. Hier probeer ik vooral veel te wisselen. Ik raad dus aan om inderdaad jouw dochter de crocs niet te vaak te laten dragen. Ik zou als ik jou was dus ook sandalen met voetbed aanschaffen (liefst leergevoerd zover mogelijk)…

Jouw vader heeft gelijk dat hij schrikt als Benthe de nepcrocs vaak aan heeft…

Mijn vriendin haar dochter heeft steunzolen en van de makers van die steunzolen moet ze regelmatig op teenslippers lopen om haar voetspieren sterker te maken.

Als je haar goede schoenen aan doet als ze ver moet lopen dan is het spelen thuis en buiten geen probleem hoor op die crocs.

Voor mezelf doe ik het ook zo.

Ze heeft ze ook echt alleen maar aan in de tuin, verder niet.

Voor wandelen, mee op de fiest of visite heeft ze gewone goede Dr Visser schoenen…

Kun je haar niet lekker op blote voeten laten lopen in de tuin? Dat doet Nikkie ook zo vaak en dat gaat prima. Tja, af en toe komt ze een ondergrond tegen die ze niet zo geweldig vind, maar na 1 keer schrik blijft ze daar wel uit de buurt.

Maar goed, je praat hier wel met een fervent blote-voeten-loper.

@wisje wrote:

Ze heeft ze ook echt alleen maar aan in de tuin, verder niet.

Voor wandelen, mee op de fiest of visite heeft ze gewone goede Dr Visser schoenen…

Dan reageert je vader wat overdreven…Lijkt mij prima hoor, alleen in de tuin…

Wel goeie informatie Madre!

Ik geef de crocjes nl ook mee naar het kdv voor als ze daar gaan buiten spelen. Misschien moet ik dan ook gewoon Sam z’n sandalen of schoenen maar meegeven voortaan. :think:

Nee, op blote voeten durf ik niet aan, er ligt teveel puin in de tuin…

En ja, opa reageert overbezorgd, maar zo is die schat nou eenmaal :wink: