Wel of niet ongi??

Hey Meiden,

Misschien dat een van jullie mij tips of advies kan geven.

De 14e zou ik ongesteld hebben moeten worden, dit werd de 17e… althans dat dacht ik… Die dag had ik iets bloedverlies (echt heel weinig, normaal gesproken is het direct heftig) De 2 dagen erna was het ook nog steeds erg weinig… Toen was het OP… Normaal gesproken duurt het 5 dagen en is het veel erger en donkerder bloed (sorry)

Wat denken jullie? Testje doen? Of nog even wachten tot de volgende ronde?

Liefs,

Patries

testje…weet je het zeker :wink:

hoe is het afgelopen?

ik zou ook gaan testen… :thumbup:

Ik zit met precies het zelfde vrijdag 22 juni was mijn nod, en zondagavond hebben we een test gedaan negatief. Gelijk hierna kreeg ik een hele pijnlijke steek buik en kwam er een heeel klein beetje rozeachtig bloed een stipje. Gisteren was het een dag van verwarring voor mij, wel niet wat rozig bloed. En gisteravond tot nu is er niks meer te zien.

Ik had dat vorige ronde ook… op NOD en dag erna heel weinig bloedverlies (paar druppels per dag) en daarna niets meer. Testje(s) gedaan, negatief helaas. 5 dagen na mijn NOD alsnog ongesteld geworden. Ik vond het vreemd, ben nooit overtijd en heb nooit vooraf wat licht bloedverlies. Ik vermoed dus dat het wél een bevruchting was maar niet goed ingenesteld ofzo :eh:

Volgens mij kun je er pas iets van zeggen als je óf positief test, óf je menstruatie echt doorzet. Ik zou dus even testen als ik jou was :wink:

Succes!

Sinds vanochtend is er niets meer te bekennen dus dat betekend dat ik alleen gisteren iets wat heb verloren, want zondagavond dat drupje kan ik niet echt mee tellen dan …Maar ja ik zit nu op mijn 4e dag na mijn nod dus ik wacht nog eventjes en dan maar zien wat er gebeurt…

@Drella wat leuk te lezen dat je bammoeder in spe bent…Ik ben dit ook een hele tijd geweest, tot er iemand langs kwam die dacht dat hij maar mijn leven moest binnen komen wandelen. Ik heb ook aantal keren alleen met donor en zi geprobeerd zwanger te raken. Wij hebben ook een hele leuke site met allerlei informatie, als je de link wilt misschien kun je me een berichtje sturen kan ik je link mailen…(als je behoefte hebt natuurlijk 8) )

Groetjes Bieb