wel of niet naar huisarts gaan

hallo,



ik heb donderdag een beetje bloed verloren en vrijdag ook. Niet echt

de moeite.Ik heb sindsdien steken in mijn onderbuik,gewoon vervelend gevoel. Heb geen ongesteldheidsklachten en hoef het ook nog niet te worden.Mijn man wil dat ik naar de dokter ga,maar is dat ook

echt nodig?? Kan ik niet beter mijn ongesteldheid afwachten?



gr paula

ik denk dat je beter even kan afwachten

Wanneer ben je gestopt met de pil?

ik had een spiraal en die heb ik 7 maand geleden laten verwijderen

zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?

dat weet ik dus niet.Ik lees wel het 1 en ander op internet en als ik moet geloven wat er staat dan zou je een “bloeding” kunnen krijgen een week nadat je dus hebt “geklust” …dan zou het zeker kunnen. Maar probleem is ook dat ik dus niet precies meer weet wanneer ik vorige maand mijn menstruatie had. Meestal heb ik het idd wel rond deze tijd,heb een cyclus van 4 weken.Heb nu niet het idee dat de menstruatie onderweg is.Heb meestal een week van te voren heel erg last van mijn rug en van mijn humeur,maar nu dus niet.Ben alleen heel erg moe,maar verder nergens last van.

heb vandaag een test gedaan.Ben zo verschrikkelijk moe en sinds gister erg last van mijn borsten en …2 streepjes,dus ik ben voorzichtig blij,Ik ga morgen naar de huisarts voor onderzoek…ben voorzichtig errug blij

gefeliciteerd!

vandaag naar huisarts geweest …inwendig onderzoek gehad ( erg onprettig ) en jaaaa ik ben zwanger.En waarschijnlijk nu 8 a 9 weken

Kan pas over 2 weken in het ziekenhuis terecht dus das wel jammer.

Heb veel beweging in mijn buik en erg veel last van de zogenoemde kwaaltjes dus is wel handig om iets van zekerheid te hebben dat alles goed gaat.

Hoi Paultje…wat leuk zeg!!!

GEFELICITEERD…

Van harte gefelciteerd!!!

heb net een kleine bloeding gehad…en veel last van mijn buik…tegen mijn liezen aan zeg maar…heb veel last van steekjes.Heb verloskundige gebeld omdat ik me toch wel ongerust maak. Zij zegt doodleuk aan de telefoon ow ik denk dat je een miskraam hebt,maar even afwachten.



Heb mijn werk afgebeld want zo kan ik natuurlijk niet aan het werk…het bloed is maar minimaal. en ook niet elke x als ik naar de wc ga…meer een beetje bij het afvegen…maar zag net een klein klontje zeg maar.



wat zou dit kunnen zijn of gaat het idd echt fout ??

ooh meid… wel het is maar een beetje bloed.



Het kan ook zijn dat een adertje is gesprongen. gewoon weer bellen als je ej zorgen maarkt. contacteer gewoon je gyn.





:hug: :hug:

Wat een rare verloskundige is dat!!

In ‘mijn’ maandtopic zijn meiden die veel bloedverlies hebben gehad in de eerste weken, maar bij hun zit het allemaal nog goed. Het hoeft dus niet altijd te betekenen dat het niet goed zit.



Ik heb verder geen ervaring dus kan je niet helpen.

dankje wel voor jullie reactie.



word zo onzeker van alles. Zullen de hormonen wel zijn. Ik moet het maar gewoon rustig afwachten en dan zien we dinsdag wel of alles nog goed is.



Dit is mijn 2e zwangerschap ,mijn zoon is nu bijna 13 en daar was ik al 24 wk zwanger bij toen ik er achter kwam.Heb nooit iets gevoeld en me nergens druk om gemaakt. Was toen 17jr en nu 30 dus ben me nu van alles veel bewuster en bij alles wat je nu voelt denk ik van…oehh wat zal er zijn…anyway…we zullen dinsdag zien

Oei, kan me voorstellen dat je dan even bang bent hoor

Wat een stom mens dan ook aan de tel!

Heel veel succes en ik hoop dat alles nog goed is!!

vandaag echo gehad… helaas geen goed nieuws. Had een leeg vruchtzakje zogenoemd windei geloof ik. Tsja…kan er verder weinig

over zeggen…krijg morgen te horen wanneer ik naar de gyneacoloog moet

om het weg te laten halen

vandaag moet ik naar het z-huis. ze gaan het weghalen. Moet volledig onder narcose,wat ik nog steeds raar blijf vinden ,want ik d8 dat ze het ook wel gewoon met plaatselijke verdoving deden. Moet er om 11.15u zijn en mag ,als alles goed is,tegen het eind van de middag weer naar huis.Zie er als een berg tegenop.

:frowning:

Paultje :hug: sterkte meis.

:hug: sorry meis…





hopelijk mag je snel wel genieten van een mooie zwangerschap





Sterkte de komende tijd :hug:











en tegenover je VK zou ik toch wel wat zeggen hoor…zo bot dat kan echt niet hoor…