wel of niet iets kleins geven

Mathijs is 3 weken geleden vriendjes geworden met 2 kindjes die hier logeren samen met hun moeder bij opa en oma, die kindjes komen uit brazilie en gaan zaterdag weer terug naar huis, ze spelen elke dag samen na schooltijd ze hebben het zo leuk samen we zien mathijs niet eerder weer terug als we gaan eten, mathijs speelt echt hele dagen met ze buiten en geniet er zo van normaal doet hij dat niet omdat hier in de buurt geen kindjes zijn waarmee hij kan spelen en alleen buiten spelen is niet leuk, maar nu gaan zijn “vriendjes” zaterdag weer naar brazilie naar huis, toen we dat tegen mathijs vertelde moest hij bijna huilen, is het dan leuk als mathijs die kindjes iets kleins geeft bv een kaartje met ik vond het leuk met jullie te spelen en zal jullie missen of iets anders leuks en kleins, of is dat raar…

Tuurlijk is dat leuk :mrgreen: Ja hoor zou ik wel doen.

Mischien kan je wel een foto van Mathijs erbij doen en dan daarop zetten dat hij het leuk heeft gehad.

Ja hoor, doen!

tuurlijk!

gewoon je gevoel volgen!! ik vind het super lief dat je zoiets doet!!

sluit me bij alle bovenstaande antwoorden aan : doen wat je hartje je ingeeft. heel attent van je ! :thumbup:



liefs

Gerda

Dank je wel voor jullie reactie’s, dan gaan we dat doen…

Moet je zeker doen… :thumbup:



Toen de neef en z’n vrouw uit Canada hier waren met twee kinderen hebben wij een heel klein iets mee gegeven. Iets echt typisch hollands.

@esmie wrote:

Tuurlijk is dat leuk :mrgreen: Ja hoor zou ik wel doen.

Mischien kan je wel een foto van Mathijs erbij doen en dan daarop zetten dat hij het leuk heeft gehad.
of nog leuker: een foto van de kinderen samen.

hier toevallig precies zelfde: buren hebben de kleinkinderen de hele zomer over uit afrika. en ook hier wordt er gewoon de hele dag samen gespeeld, er zijn verder geen kinderen in de straat, dus n leeft zich helemaal uit.



ik heb al wat foto’s op mijn camera staan die ik tzt ga afdrukken voor ze als herinnering!

Oohh fiep dat is ook een leuk idee, dank je wel.

Ja, zeker hartstikke lief… dus ik zeg… doen!