Wel of geen luier om in de auto.

Samila is al ongeveer een jaar zindelijk overdag, maar de laatste tijd heeft ze weer streken dat ze extreem lang wacht met naar de wc gaan.

Straks met vakantie zie ik t natuurlijk niet zitten om a la minute te moeten stoppen als zij zegt dat ze moet plassen.

Moet ik haar een luier om doen of t er maar op wagen??!!!

wanneer ga je op vakantie anders kan je misschien nog wat oefenen…

bij willemijn hebben we het in de auto zonder luier gedaan en dat ging heel goed… we stopten regelmatig ( om de twee uur ongeveer) en dan moesten ze allebei naar de WC… we hebben een keer moeten stoppen omdat er een moest plassen…

Op zich kan ze wel lang in de auto. We maken wel eens ritten van 2 uur en dat gaat goed.

Ben ook wel van plan om zeker elke 2 uur te stoppen en dan verplicht naar de wc.

@Suwanna wrote:

Op zich kan ze wel lang in de auto. We maken wel eens ritten van 2 uur en dat gaat goed.

Ben ook wel van plan om zeker elke 2 uur te stoppen en dan verplicht naar de wc.




Daar heb je je antwoord denk ik :thumbup:

Ja, maar gewoon zonder luier proberen. Neem wel wat mee, mocht t toch tegen vallen de eerste dag.

WE hebben in totaal zes reisdagen…(heen en terug)

Ik doe Emma nog wel een luier om in de auto bij lange ritten. Die luier blijft droog, maar is alleen maar voor ongelukjes.



We hebben het een keer zonder geprobeert en toen riep ze dat ze moest plassen als ze het autorijden zat was. Ze maakte er gewoon misbruik van :lol:

Ik zou het wel proberen met voor vertrek laten plassen en erop wijzen dat je niet zomaar kunt stoppen. Eventueel om het uur vragen of ze moet, want dan kunnen jullie nog stoppen bij een tankstation. En op een plastic tas zetten. Na een eventueel eerste plasongelukje zou ikzelf de trainer toch wel omdoen.

ze krijgt geen luier om en we gaan om de 2 uur ongeveer stoppen, misschie zelfs korter. moeten we nog ff zien.

Op een plastic tas zetten zou ik niet doen, kijk eens bij de Hema voor een waterdichte molton voor een babywiegje, daar knip je gaatjes in voor de riempjes. Het houdt ongelukjes wel tegen, maar neemt ook nog wat zweet op en dat doet een plastic tas niet