wel of geen crocs??

Voor dreumesvoetjes van bijna 2 jaar???



Ben nog sterk in dubio. Het is wel makkelijk voor strand ed.

Maar zijn ze wel stabiel genoeg voor die kleine voetjes?

Misschien beter van die sandalen van nike of zo. Weet het ook niet.



Tips, ideen van medemamma’s???

zit ook te twijfelen… zit te denken voor van de zomer op de camping…



Maar… wij staan op een boerencamping in oostenrijk, gras is s’ochtends nat en je moet schuin omhoog lopen om bij douches/toiletten te komen.

Vraag me af of ze dan niet veel te glad zijn? :think:

OOO Sanne heeft vorig jaar bijna de hele zomer op Crocs gelopen…ze was toen net 2…ze liep als een kievit erop had geen warme voetjes en knelden niet…ik zweer bij die dingen :mrgreen: :oops:

Isabel heeft vorige zomer heel lang en goed op crocs gelopen, ze was toen ook nog geen 2 jaar.

Ik wil ze deze zomer weer en dan voor allebei de meiden.



Ik vind ze niet heel glad ofzo, ze zijn ook heel zacht.

ik heb net de crocs sandaaltjes binnen gekregen.

het is maar voor erbij

en voor in de zomer

lekker naar het strand enzo.

heb stevigere sandalen voor de net.

Als je voldoende van plan bent af te wisselen met goede schoenen, zodat je de voeten goede steun geeft, dan is het niet zo’n ramp volgens mij.

Youni heeft ook altijd crocs aan…vooral thuis.



Maar ik kan je 1 ding zeggen op het strand lopen ze niet lekker… Dat zand gaat schuren en daar krijgen die kleine voetjes wondjes van.

Spreek uit ervaring.

heb bij de action hele leuke neppers gehaald voor jawel 2,50 :shock: :slight_smile:



en ach het zijn toch meer BIJschoenen ik neem toch niet aan dat je je kind deze schoenen elke dag aan trekt?

dus denk dat het best kan hgoor ook voor kleintjes

dingen geven O,O steun…dus hier waren ze er even voor de grap van de markt…maar ik vond het niks…



ik deed ze hem buiten de tuin niet aan…



maar voor zo een dagje naar het strand lijken ze me top…

niet voor elke dag

Maar ze hoeven toch geen steun te geven?



Als je kind op blote voeten loopt heeft het toch ook geen steun (nodig)? Het is zelfs heel goed om zonder schoenen te lopen…



Duss…volgens mij kunnen crocs dan toch best?

Kes heeft vorige zomer ook veel op crocs gelopen op vakantie. Hij was toen ook net 2. Nu heeft hij ze in een maatje groter. Superhandig omdat ze ze zelf aan kunnen trekken! En inderdaad, ze zijn voor erbij, hij heeft ook goede zomerschoenen.

hallo, even een ander vraagje tussendoor, over sandalen.

Welke sandalen hebben jullie gekocht voor het kindje wat net loopt? en waar?

Sem begint sinds vandaag ook constant te lopen…ik heb sandalen bij een goede schoenenwinkel gehaald…wel en duit centen maar met die kindervoetjes in de groei maakt mij dat niet uit nu…ik heb een hele soepele zool…bij de betere schoenenwinkels kunnen ze je zo advies geven

Voor erbij vind ik ze prima, maar ik zou ze alleen aangeven voor in de tuin of dagje strand ofzo

Sebastiaan heeft ook net een nieuw paar gekregen. Hij is er net zo dol op als ik :mrgreen:

Sem heeft crocs voor in huis en in de tuin en daarnaast sandaaltjes van teva.



Sloffen bieden ook geen steun en ik denk zelfs dat crocs meer steun geven dan slofjes. Heb zelf ook crocs en vind ze best wel stevig met een goed voetenbed wat een slofje niet heeft.



Ik vind het echt een uitkomst die croccies :smiley:

Wat vooral zo vreselijk fijn is, is dat ze ze zelf aan en uit kunnen doen. Ze lopen er bij mij ook lekker op hoor! Inderdaad, het zijn voor-erbij-schoentjes. Op blote voetjes lopen is het beste, zeker als ze net leren lopen en als je er voor zorgt dat ze er geen marathons op lopen zou ik zeggen: lekker kopen!!!

Anoek is helemaal fan van de crocs (net als vorig jaar) dus ze heeft ze

regelmatig aan en ik wissel het af met Teva’s (die zitten super goed

qua pasvorm en steun)