wel/niet/wel/niet

Hallo,

Ik word een beetje gek van mijn lichaam.

zondag zou mijn NOD zijn. 's Morgens wat heel lichtroze slijm maar dat hield al gauw op. Gisterochten weer wat roze slijm maar ook dat stopte snel weer. vanmoregn heel weinig rood en ook dat lijkt nu weer te stoppen. Testen zijn negatief. MAar ik word wel gek van mijn eigen lichaam.

Heeft iemand dit ooit eens meegemaakt?

Een innesteling duurt toch niet zo lang?

Alvast bedankt!

ja ik…afgelopen cyclus nog. Bij mij heeft het toen ook 2 dagen een beetje “aangerommeld”. Uiteindelijk op dag 3 brak de ongi goed door.

Ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt!

Ingrid, ik heb de 18e van deze maand een bloeding gehad die 4 dagen heeft geduurd. Begon met een beetje roze, daarna 2 dagen licht rood en niet veel, daarna de 4e dag nog een beetje roze.

Ik weet nog niet of het een innesteling is geweest of een ongi, maar volgens mij is het geen ongi geweest. Een innesteling zou perfect kloppen qua timing en bovendien zou ik nu, als het een ongi is geweest, in mn ovudagen moeten zitten maar ik heb nu geen vruchtbaar slijm.

Afgelopen zaterdag had ik mijn NOD, maar natuurlijk geen :evil: te zien en zondag testte ik negatief. Ik wacht deze week nog af en test vrijdag of zaterdag nog een keertje. Ben er heilig van overtuigd dat het een innesteling was, maar dan zou ik dat toch wel terug moeten zien in een positieve test. :mrgreen: