Hey meiden…
ben al tijden aan het denken wat ik met mijn haren moet…ik wil ze graag lang houden…maar als ik ze vast doe vind ik het zo saai om geen haren in mijn gezicht te hebben…zat er dus aan te denken om een pony te laten knippen…wat denken jullie zou me dit staan??
Ja, ik denk het wel. Je gezichtsvorm lijkt ook wel op die van Reese.
Ik denk ook dat een pony leuk zal staan :thumbup:
Ja, ik denk het ook wel. Al zou ik dan geen enorm brede/dikke doen, maar inderdaad zoals die van Reese Witherspoon. Net genoeg om het interessant te maken, zeg maar.
Ik zeg ja, ik heb het ook en ben er heel blij mee, zit je haar net wat vlotter en het staat gewoon mooi!!
ja, ik zou het wel doen als ik jou was.
inderdaad: geen brede pony, maar een aantal “plukjes” en dan speels gedroogd.
zo ongeveer zoals Reese W. dus !
liefs
Gerda
Ik denk ook dat het leuk zal staan!
Ja leuk, doen meid
Thnxx meiden voor jullie reacties.
Zo’n brede volle pony lijkt mij ook niks maar de pony die Reese hier draagt vind ik persoonlijk helemaal geweldig.
Ga zo de kapper maar s bellen
We willen nadien natuurlijk wel de foto’s zien!!! :naughty: :inlove:
Ja lijkt mij wel leuk :thumbup:
Vrijdag om half 5 kan ik terecht…nog net voor het weekend :mrgreen:
Ik zal zeker een foto laten zien :mrgreen:
Wel een foto showen, hoor!!!
@Natascha1975 wrote:
Vrijdag om half 5 kan ik terecht…nog net voor het weekend :mrgreen:
Ik zal zeker een foto laten zien :mrgreen:
Komt helemaal goed! :inlove:
Staat vast!, houd er alleen wel rekening mee dat je misschien moet fohnen /stijlen, dat zei mijn kapper toen!
Ik wilde ook graag een pony, een schuine, maar dan heb je kans dat je elke ochtend vreemd gevormde pony hebt die je dan dus ff moet stijlen… laat ik daar nu net geen zin in hebben :mrgreen:
Lijkt me leuk staan bij je Natascha. Leuk dat je nog net voor het weekend terecht kan, ben benieuwd naar de foto daarna…
Stijlen is niet zoo erg…dat doe ik nu ook om de 2 dg…een pony is sneller gedaan dan de rest hahaha…maar wie weet irriteert t me wel snel…feit is wel dat ik het moet gaan bijhouden anders zie ik niks meer…niet handig met een zuiger in iemand zijn mond lol…zit ik strx in zijn oor.
@Natascha1975 wrote:
Stijlen is niet zoo erg…dat doe ik nu ook om de 2 dg…een pony is sneller gedaan dan de rest hahaha…maar wie weet irriteert t me wel snel…feit is wel dat ik het moet gaan bijhouden anders zie ik niks meer…niet handig met een zuiger in iemand zijn mond lol…zit ik strx in zijn oor.
heb echt 10 keer moeten lezen wat je nu bedoelt met de laatste zin. er sprongen drie woorden uit de combinatie zuiger, mond en zijn. waarschijnlijk mijn dirty mind…
Ben net tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk bij een tandarts werkt.
Ik dacht ook al Huh? :shifty: :mrgreen:
Ik ben erg benieuwd naar de foto!
Wat een heerlijk stelletje dirty minds :mrgreen: :mrgreen: Helemaal op zijn plek :lol:
Natas, ik ben erg benieuwd :-* Ik denk ook echt wel dat het je staat :thumbup: :thumbup: Ik twijfel ook nog steeds heel erg, maar ben juist zo blij dat ik alles uit mijn gezicht kan doen en het duurt weer zo’n tijd als het zo kort is om het dan weer op lengte te hebben dat ik het weg kan stoppen achter mijn oor :roll: :lol: Ik kijk dus even van de week hoe het bij jou staat goed :-* :-* :-*