Wel gelopen, nu niet meer!??! Update 6 aug.

Hallo,

Even een vraag, herkent iemand dit;

Mijn dochter van 17 maanden heeft op 14 juli niet geheel onverwachts echt wel 10 meter los gelopen (het zat er echt aan te komen), ze was vol trots en had dikke pret. Dit was aan het einde van de middag, de resterende tijd van de dag heeft ze ook steeds gelopen.

De volgende dag werd ze wakker met 39,5 graden koorts, ze wilde toen niet lopen, ik dacht nog ‘dat komt wel weer’.

Ondertussen is het 1 augustus en dus dik 2 weken verder en mevrouw heeft nog geen stap alleen gezet. Aan 1 hand kan ze prima lopen en vind ze ook leuk met 2 handen kan ze zelfs rennen.

Ik vraag me echt af waarom ze nu niet zelfstandig loopt?

Groetjes,

Grietje

als ze ziek zijn geweest kunnen ze een stapje of wat terug vallen in de ontwikkeling. Zo kwam onze uk, die met 8 maand al prima mee liep aan één handje, niet verder. Op een gegeven moment kon ze helemaal niet staan, terwilj ze dat met zeven en halve maand al deedt! als je je echt zorgen maakt, ff huisarts of cb contacten!

Ja, ik weet inderdaad dat ze door ziekte iets terug kunnen vallen.

Ach, waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks en loopt ze straks gewoon.

Maar je zou zo graag ook zo´n verhaal van iemand anders willen horen ter bevestiging…

Wat kun je je druk maken om je kindje ??? Af en toe word ik helemaal kriegel van mezelf, nooit geweten dat het moederschap zoveel verantwoordelijkheidsgevoel met zich meebrengt…ach je houdt ook zoveel van ze, dat je er alles aan wil doen om het voor hen zo leuk mogelijk te maken, toch?

:-* Grietje

Gisteren heeft ze voorzichtig weer haar eerste stapjes gezet en ook vandaag wilde ze best wel wat stapjes los zetten.

Komt het toch vanzelf weer goed! Raar toch, zomaar na 3 weken stilstand…maar wij zijn allang blij!

:clap: Grietje

Zie je wel het komt wel weer!

Herken dit ook wel, onze jongste was heel beweegelijk (was nog voordat ze liep) en maakte veel geluidjes. Toen ze een keer ziek was geweest, was ze daarna ook even een ander kindje. Is ook weer helemaal goed gekomen.Hoe gaat het nu ?

Ja, onvoorstelbaar zo goed het gaat!

Afgelopen zondag wilde ze ook zelf buiten lopen, door het gras over de straat, het maakt niet uit!

Ook is ze naar de buurvrouw ( gastouder ) gelopen, ik woon op nr 29, zij op nr. 33 dus dat is toch zeker 50 meter!

Ben echt erg trots op m’n meisje, het ziet er zo lief uit!

aaaaaaaaah poppetje… Super! Goed gedaan.

Goedzo!

Wat een lekkere vrolijke meid heb je :inlove:

wow wat is ze veranderd! Echt een mooie meid! Kom je je nog een keer melden bij de maandmama’s :wink:

@mariska89 wrote:

wow wat is ze veranderd! Echt een mooie meid! Kom je je nog een keer melden bij de maandmama’s :wink:

idd… ik zat me net af te vragen of je bij ons gekletst had… maar nu heb i khet antwoord al :lol: