Wel gelopen, nu niet meer!!??! Update 6 aug.

Hallo,



Even een vraag, herkent iemand dit;



Mijn dochter van 17 maanden heeft op 14 juli niet geheel onverwachts echt wel 10 meter los gelopen (het zat er echt aan te komen), ze was vol trots en had dikke pret. Dit was aan het einde van de middag, de resterende tijd van de dag heeft ze ook steeds gelopen.

De volgende dag werd ze wakker met 39,5 graden koorts, ze wilde toen niet lopen, ik dacht nog ‘dat komt wel weer’.



Ondertussen is het 1 augustus en dus dik 2 weken verder en mevrouw heeft nog geen stap alleen gezet. Aan 1 hand kan ze prima lopen en vind ze ook leuk met 2 handen kan ze zelfs rennen.



Ik vraag me echt af waarom ze nu niet zelfstandig loopt?



:think: Grietje



wat bij mij opkomt is angst

misschien ziet ze een connectie in lopen en daarna zo ziek worden?

maar ik kan er ook compleet naast zitten

Tja, ik vertel haar inderdaad vaak dat ze echt niet ziek wordt als ze los loopt.

En dat mama haar echt nog wel eens gaat tillen en dat ze niet bang hoeft te zijn…

Heb helaas geen idee maar wel een super filmpje :wink:

Hihi, mooi zo´n filmpje!

Ik was zelf zo super trots, nu natuurlijk ook nog, het is een heerlijke meid!

Gisteren heeft ze voorzichtig weer haar eerste stapjes gezet en ook vandaag wilde ze best wel wat stapjes los zetten.



Komt het toch vanzelf weer goed! Raar toch, zomaar na 3 weken stilstand…maar wij zijn allang blij!



:clap: Grietje

Hoi Grietje!



Leuk om Marit weer eens te zien!

Ik ken dat wel van Fenna…dat ze iets voor het eerst doet en dan een tijdje niet en dan ineens weer wel! :mrgreen:

Fenna loopt ook pas sinds 5 juli! :wink:



Groetjes, Fraukje