wel / geen paaseieren zoeken

nou de titel zegt eigenlijk al voldoende denk ik. Vanaf welke leeftijd laat je de kindjes paaseitjes zoeken. Onze dochter is nu 1,5 jaar en ik twijfel of we wel of niet naar bv de Linneaushof gaan om daar grote paaseieren te zoeken. Of dat we wat eitjes in de tuin/ huis verstoppen. Of is ze daar nog te jong voor.



Gaarne jullie mening hierover



groetjes

Judith

Ik zou gewoon gezellig thuis of bij bijvoorbeeld opa en oma eitjes gaan zoeken. lekker in een vertrouwde omgeving. Eitjes ook niet echt verstoppen, maar redelijk zichtbaar neerleggen garandeert grote pret. Tenminste bij ons wel. Onze oudste ging voor de 1e x zoeken toen hij 1 jaar en 9 maanden was (tja hij is van juli, dus dan krijg je dat). Onze jongste was net 1 jaar geworden toen ze voor t eerst mocht zoeken. De eitjes klotsten lekker tegen elkaar, maar dat geeft niks

Lotte vond het op die leeftijd (ietsjes ouder) helemaal te gek! Zoals Melanie al aangeeft, niet echt verstoppen, maar elk eitje dat ze ontdekte veroorzaakte vreugdekreetjes :mrgreen: We hebben ze natuurlijk niet allemaal door haar op laten eten, maar het zoeken alleen was al een feest.



Morgen gaat Nikki voor het eerst eieren zoeken bij opa en oma op de camping, ben benieuwd hoe zij het gaat vinden. Lotte heeft het er al een week over dus dat zit wel snor :wink:



Oh, en gekookte eieren schilderen, gewoon in et eierdopje doen en dan met waterverf en kwastje een beetje prutten :inlove:

vanaf het begin dat ze het kon… al moet ik zeggen dat ze het vorig jaar beter kon… maar buurtvereniging, opa en oma en thuis…



maar moet wel zeggen was gewoon een beetje opvallend… thuis had ze iets van 6 suprise eieren die we steeds opnieuw verstopte… en ze kreeg gewoon af en toe een eitje, niet zelf de controle erover om op te eten (anders was het binnen 5 min op… :mrgreen: )