Wekadvies (beetje dringend ;))

Hee meiden…



Kaylee is vandaag gevallen :frowning: Ze wilde een beetje ongelukkig van de bank af, viel opzij… We hadden net gepuzzeld en gekleurd aan de salontafel en die stond dus nog dichter bij de bank dan normaal. Hoppa met haar hoofd tegen de punt aan, loeihard :? Ik pakte haar meteen op schoot om te troosten, maar toen voelde ik opeens bloed. Gat in haar hoofd dus, hoppa naar de huisarts en daar is t geplakt en een hechtpleister erop.



Toen we net weggingen vroeg hij of ze hard gevallen was, toen ik zei dat ze inderdaad hard gevallen was zei hij “officieel moet ik je wekadvies geven, dus om t anderhalf uur wakker maken. Maar ik weet niet of ik dat bij mijn eigen kinderen zou doen.” Ik had zoiets van nou ja dan zien we wel, maar nu vraag ik me dus af of ik het moet doen of niet.



Ze heeft de hele dag gewoon normaal gespeeld, niet meer geklaagd over pijn of niets… Ze had wel haar middagslaap gemist door alles en is nu doodmoe in slaap gevallen.



Dus wat is nu wijsheid? Wakker maken of laten slapen? Of nu nog af en toe kijken tot ik zelf naar bed ga en haar dan de nacht gewoon lekker laten slapen? :think:

ik zou haar vannacht een keer wakker maken. gewoon voor de zekerheid. rond een uurtje of drie.

Ik zou vanavond wat vaker gaan kijken en haar eventueel wakker maken als je zelf gaat slapen. Dan kun je zien hoe ze reageert en daarna beslissen of je haar gaat wekken of lekker laat doorslapen.



Sterkte :hug: !

Tja, als Kaylee een makkelijke slaper is en snel weer inslaapt dan kun je misschien 2 keer kijken vannacht. Mijn kinderen zijn beiden ook wel eens keihard gevallen maar ik heb ze nooit wakker gemaakt (ook niet bij een dokter oid geweest toen dus geen wekadvies gekregen). En als ze de hele dag gewoon gespeeld heeft, ja, dan zou ik haar persoonlijk lekker laten slapen.

Thx meiden… Ik ga straks nog een keer kijken voor ik ga slapen. Als ik haar dan goed wakker krijg dan maak ik haar alleen nog een keertje wakker als ik er toch uit moet voor Jayden.



Om het 1.5u lijkt me erg veel, als je dan net diep in slaap ligt moet je weer wakker :think:



Kaylee is trouwens een makkelijke slaper idd Fleur, en ik ook, dus daar hoef ik t niet voor te laten :wink:

Ik zou het wekadvies heel serieus nemen. Heb jaren geleden mee gemaakt wat het kan betekenen als je het niet opvolgt met een buurmeisje. Dan heb je je hele leven spijt. Dan maar een nachtje op offeren.



inderdaad even kijken hoe ze reageert en of ze snel wakker wordt en dan vanacht nog een twee keer/

Succes

Weet je mutsy, normaal denk ik ook zo. Maar ik denk dat het de opmerking was van “maar ik weet niet of ik het bij mijn eigen kinderen zou doen” die ervoor zorgt dat ik het dus niet zo serieus neem :think: Dan krijg ik een beetje het gevoel dat de arts het zelf niet serieus neemt en het maar zegt omdat ie het hoort te zeggen :think: Vandaar ook dat ik twijfel en hier mijn vraag stel :angel:

Hier 3 weken geleden hetzelfde meegemaakt :? … Teun viel met een klap tegen de rand van de tafel; snee in z’n voorhoofd :cry: .

HA vroeg of ie bij bewustzijn is gebleven en ik vroeg nog of ik hem 's nachts wakker moest maken. Hoefde dus niet, terwijl het toch een flinke klap was.

Maar als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Misschien niet elke 1,5 uur wakker maken maar 2x vannacht of zo :think: ?



Succes! En ben je zelf al een beetje bekomen van de schrik :hug: ?

Vicky wrote:
Weet je mutsy, normaal denk ik ook zo. Maar ik denk dat het de opmerking was van "maar ik weet niet of ik het bij mijn eigen kinderen zou doen" die ervoor zorgt dat ik het dus niet zo serieus neem :think: Dan krijg ik een beetje het gevoel dat de arts het zelf niet serieus neemt en het maar zegt omdat ie het hoort te zeggen :think: Vandaar ook dat ik twijfel en hier mijn vraag stel :angel:[/quote

Dat je dit vraagt mede door de uitspraak van die arts begrijp ik volkomen. Ik vindt dit ook een uitspraak die totaal niet deugd, mede om de reden die ik in mijn berichtje al aangaf. Of je geeft een wekadvies of je geeft het niet is mijn standpunt.

Ik val je dan ook niet aan of zo, maar ik zou zeker voor een aantal keer gaan kjjken.

Hoop dat het allemaal goed gaat vannacht.

sterkte,
Annamarie

R. is een tijd terug uit zijn bed gevallen. Hij begon na een uurtje over te geven, met zijn ogen te draaien en was heel duf. Wij hebben ons toen wel aan het wekadvies gehouden en hem om de 2 uur (echt) wakker gemaakt. Hij had dus een lichte hersenschudding en was er echt ziek van.



Wat ik in jou geval zou doen weet ik eigenlijk niet :think:.

Ik vatte het ook zeker niet als aanval op hoor :-*



AnneK, zielig is dat he… Maar ik ben wel bekomen van de schrik geloof ik, we zijn daarna lekker een ijsje gaan halen hier in t dorp :mrgreen: Het ergste vond ik dat ze zo aan t gillen was, “mama ik heb pijn, mama hoofd doet auw”. En toen “nee mama ik wil niet naar de dokter, mama moet het doen”. Brr, dat ging me echt aan t hart zeg :frowning: Maar goed, toen t eenmaal geplakt was was ze t ook vrij snel weer vergeten en wilde ze maar al te graag dat ijsje :wink:



Ik ga haar zo maar even wakker maken.

wat zielig voor je meis zeg

ik zou af en toe gewoon ff kijken vanacht en zachtjes tegen haar duwen en kijken of ze reageert :hug: :hug: :hug: :hug:

Zo, ik heb haar om de twee uur wakker gemaakt, de laatste twee keer niet helemaal meer, alleen even gekeken of ze reageerde. Ze slaapt nu nog. Alleen jammer dat mijn vent de hele nacht deed alsof hij niets hoorde :hand:

mannen grrrrrrrrrrrr :wall:



Maar fijn dat ze steeds goed reageerde Vicky! Beter voor niks wakker maken dan te laat komen he :-* :-* :-*

Hoe is het nu met Kaylee?

O zie nu pas je bericht haha… ondertussen weet je wel hoe het is he :wink:

Ze heeft eigenlijk helemaal nergens last meer van gehad…Wel speelt ze zelfs nu nog elke dag het hele gebeuren een paar kee rna, en dan is konijn het arme knuffelbeest wat met zijn hoofd tegen de tafel wordt aangegooid, is Kaylee mama en is mama dokter… Dus indruk heeft het zeker wel gemaakt.

Ja inmiddels wel ja :wink:



Ach gossie, heeft zeker veel indruk gemaakt blijkbaar. En dat arme knuffelkonijn :mrgreen: