weinig zwemmers..

katten = :inlove: :inlove:

mijn vriend moest er eerst niets van hebben. Tja, opvoeding hè. Maar ja, als hij met mij verder wilde… en wie kan die kleine kittens nou niet weerstaan??

ik ga lekker slapen, heb net nog zitten stressen, want ik had mezelf beloofd dat ik vandaag nog een sollicitatiebrief weg zou sturen. Pietje Precies is zo onzeker :wall: dus dat duurt even. Maar de brief is nu weg, dus ik kruip lekker tegen lief aan.

Weltrusten!! :zzz:

beetje idioot, sophie, heb jij private practice ook gezien? In één dag kreeg een paar te horen dat man geen levende zaadcellen had, dat hij dus ‘onvruchtbaar’ was, werd een spermadonor gevonden, lag vrouw al in operatiekamer voor inseminatie. Roepen man en vrouw nee! gaan ze over tot TESE, vindt bevruchting en inseminatie plaats.

In Amerika zijn ze toch veel sneller hè :snooty: :?

Nou ja, maar goed om te beseffen dat het een serie van NET 5 is…

Ik ben al drie dagen bezig het huis op te ruimen en heb buikpijn, dus ik denk dat ik heel snel ongesteld ga worden nu :frowning:

liefs! :-*

zo alweer een dag voorbij

manlief is nog aant werk tot middernacht en ik verveel me

vrijdag komt ons nieuwe bed binnen

een mooie boxspring

we waren er dit weekend weeeer!! doorheen gezakt dus nu toch maar een nieuw bed besteld

haha allebei tegelijk

hmmz ja zon aflevering lijkt me raar om te kijken omdat het in de realiteit eigenlijk helemaal niet zo gaat

nee ik heb de serie niet gezien jules!!!

ik had ook al ongi moeten worden, maar ja ben al weekje te laat…maar we kunnen niet zwanger zijn, want we hebben het niet gedaan afgelopen maand dus ja dat is onmogelijk!!! zullen wel spanningen zijn voor volgende week!!!

hollow wat doe jij toch allemaal op bed dan slapen :think: :think:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nou meiden morgen mag ik weer werken na een week vrij geweest te zijn!!

weer even andere dingen aan mijn hoofd…thuis zit ik toch alleen maar veel te prakkedenken…

trusten :-*

oei een boxspring, ik hoop dat ie wordt bezorgd, want die dingen zijn zó zwaar!! Ik denk dat jullie veel moeite moeten doen om zo’n bed kapot te krijgen :wink:

ik heb gisteren mijn berichtje gestuurd en heb toen de pc uitgezet… Sorry! Ben je de avond toch nog goed doorgekomen!!! :smiley:

Sophie, succes vandaag! Had je wel weer zin om te beginnen?

ja ik had er wel weer ff zin in…even weer wat andere dingen aan mijn hoofd en de drukte om me heen!!!

er zijn weer best veel spanningen tussen ons!!!

pffff elke keer als we weer naar het ziekenhuis moeten…

hopelijk wordt ons volgende week weer een hoop duidelijker!!!

ik denk dat hollow en ik wel weten waar je het over hebt. Af en toe denk ik zelfs: is het geen teken dat het niet lukt. Misschien horen wij helemaal niet bij elkaar :oops: en dan volgt er weer een jankpartij :cry: en dan ben ik er weer van overtuigd dat ik het ‘uit’ ga maken :hand: en de volgende ochtend denk ik altijd, wat bezielt me toch :doh: als ik die grote knuffel naast me zie.

jullie krijgen allebei een :-* van mij!

je haalt me de woorden uit mijn mond!!!

soms denk ik ook zo en daar schaam ik me over!!!

ik wil niets liever kindjes van hem…maar denk soms wel van wat als…

maar ja wil mijn hub natuurlijk never kwijt!!!

heel herkenbaar dus!

Het is natuurlijk nu nog niet zo ver, maar ik ben heel blij voor jullie dat de techniek al zo ver is, dat Tese/Mese mogelijk is! Als dat balletje eenmaal gaat rollen… (niet letterlijk natuurlijk :smiley: )

Hollow, jouw hub moet donderdag naar het ziekenhuis, toch?

Ik ga de gladheid trotseren, tot vanavond!

ja hopelijk levert het ook nog wat op dan!!!

en dat lijkt me wel spannend…maar bij 1 op de 2 mannen wordt er nog zaad gevonden nav zo’n operatie, dus dat is errug weinig!!!

maar ja we blijven :pray: dat wij van die 1 stellen zijn!!!

anders is het einde verhaal!!! :cry:

is het glad bij jou dan jules?

hier schijnt de hele dag de zon al en is best lekker koud vind ik!!!

de straat is als een spiegel! ik had met een vriendin afgesproken, normaal 12 minuten fietsen, nu bijna 25! ik zei al tegen haar: met schaatsen was ik sneller geweest!

dus jullie hebben 50% kans. Waar gaan ze naar zoeken, ‘gewoon’ levende zaadcellen? En weten jullie waar het door komt? Iets van toen hij klein was? De 14e hebben jullie eerst een info gesprek en wordt dan meteen gekeken naar hub?

ik hoop zo voor jullie dat het goed zit :pray: :pray: :pray:

eigenlijk wil je er niet aan denken, maar waarschijnlijk hebben jullie dat toch gedaan… is het anders echt einde verhaal, of proberen jullie het via donor? Of adoptie?

maar nogmaals: ik hoop zo dat jullie bij de goede 50% horen.

hollow, hoe is het met jou? de dag een beetje goed doorgekomen?

jeetje echt zo glad?? hiero in het noorden valt het wel mee op de straat…wel erg koud en niet zo fijn koud!!!

ja met die tese gaan ze het een soort ´hogerop´zoeken dus voor de zaadlozing of er levende zaadcellen worden gevonden…

nee als ze hier niets vinden dan is het einde verhaal en dan gaan we niet voor donatie of adoptie!!! daar zijn we iig al uit!!!

we zeiden dan al dan kunnen we verre reizen maken en meer doen met z´n twee!!! het zei zo dan!!

het komt omdat hub zijn balletjes vroeger niet ingedaald zijn en daar is hij op z´n zesde aan geopereerd!!! ws is er littekenweefsel ontstaan wat de weg niet doorlaat voor de zaadjes!!!

hollow donderdag mag je hub er weer heen!!!

spannend hoor!!! :pray:

@sophie hihi tja das voor mij een weet en voor jou een vraag

@jules jah hij word bezorgd gelukkig wel

@sophie en jules

die gevoelens ben ik ook erg bekend mee

je voelt je zo machteloos en de enige aan wie je echt je gevoel kan uiten is vaak je partner en dat veroorzaakt spanningen

bij ons momenteel ook en dan komt er ook nog bij dat ik werkloos ben

en vreselijk onzeker dus af en toe staat het huis hier op zn kop en daarna is het weer over

soms heb je gewoon even een uitlaatklep nodig

moet wel zeggen dat wij elkaar nooit iets verwijten over dit

het is echt de eigen spanning die we eruit schelden

ik zei op mn 16e voor mn 25 wil ik mn eerste kindje

zei er wel bij als het ons gegeven mag worden

maar toch die hoop is er wel

vanaf toen is ook al mijn kinderwens

ik wist wel dat ik eerst alles op orde wilde hebben en dat lukte me op mn 22e dus toen ik 23 was gestopt met de pil met het gevoel van kom maar op ik ben er klaar voor

en dan klap op klap elke periode weer ik was erg onregelmatig dus steeds weer twijfel en testjes doen

na een jaar waren we op en zijn we doorverwezen want we dachten dat het aan mij lag dus wilden we weten wat we doen konden

zovele testen later komen we erachter dat het dus niet aan mij maar aan manlief ligt

en dat ook nog eens in de week voor de bruiloft man wat hebben wij gejankt

als je elkaar al 10 jaar kent en allebei dolgraag kids wilt word je echt gek als het zo moeilijk gaat en het zoooo lang duurt

ik heb er nu steeds migraine aanvallen door van de stress zoals vandaag dus ook weer heb de hele dag geslapen met Luna bij me

@sophie ik duim voor jullie dat jullie bij de goede 50% horen en dat jullie in 2009 een kleine mogen verwelkom of iniedergeval verwachten

sjee sophie, dat is wel even een beslissing zeg. Maar wel heel goed dat jullie je grens trekken, dat jullie echt alleen maar een kindje van jullie twee samen willen. :pray: :pray:

hollow, het is niet raar dat je je kl*te voelt. Ik voel me ook behoorlijk nutteloos, zo zonder werk. En dan die spanning in je relatie door die stomme spermacellen. Hoop dat Luna je hoofdpijn weg kan knuffelen…

liefs van Jules

die zich ook een beetje erg sip voelt… :frowning:

goedeavond meiden

het is toch wel fijn, we weten hoe we ons voelen van elkaar!!!

ik kan ook heel veel liefde van mijn katten krijgen…kan lekker tegen ze janken en ze heel erg knuffelen!!!

ook ik heb altijd gezegd, ik wil voor mijn 30ste kinderen…maar helaas gaat ook dat niet meer lukken!!! Ms zwanger, maar ook die hoop vervliegt langzaam!!!

het is zo herkenbaar wat jullie schrijven, die angsten, onzekerheden en pijn die je voelt…ben weer ongi geworden…gelukkig maar ergens want anders was ik nog bang dat er straks nog wat mij mis is!!

en tja het is een zware beslissing, maar we zijn er gelukkig wel over uit samen en dat vind ik belangrijk!!! ik zal never nooit een donor willen als mijn hub er niet voor de volle 200% achter staat…en ik weet dat hij er altijd moeite mee zal hebben en het eventuele kindje niet kan accepteren als zijn eigen!!!

maar ja zover zijn we nog niet!! eerst woensdag maar afwachten…

hollow sterkte morgen weer!! de gang naar het ziekenhuis vind ik altijd zo balen en moeilijk… :hug:

jules ook voor jou een dikke knuffel!! het zijn echt rotperiodes!!

hopelijk gaan onze kindjes die we dit jaar krijgen alles goed maken :-*

@sophie

hoeveel ik ook hoop dat jullie bij de goede 50% horen

heb ik er toch veel respect voor dat jullie die keuze van geen donor/adoptie al hebben kunnen maken

ik denk dat ik me daar niet bij neer zou kunnen leggen

@jules(en sophie)

hoe k*t we ons ook voelen momenteel we weten wel dat we het voor een goed doel doen

manlief en ik proberen er tegenaan te kijken met een gevoel van dat we nu de tijd hebben ons voor te bereiden ik merk zelf dat ik in de 2 jaar die we gehad hebben ontzettend gegroeid ben en dat ik als ik 2 jaar terug zwanger was geraakt ik heel andere beslissingen gemaakt zou hebben

ik wist helemaal niet hoe dat allemaal in elkaar zat zon kindje ik wist alleen dat ik het dolgraag wilde

heb me helemaal verdiept in wat een kindje allemaal nodig heeft

nu is dat voor elk kind verschillend maar ik weet wel wat we ongeveer willen

en nu steek ik weer een megaverhaal aan terwijl manlief me naar bed roept omdat de wekker morgen errug vroeg gaat

truste meiden

ja merk wel dat het toch een heel proces is en dat ze je niet voor niets steeds laten wachten…na elke teleurstelling heb je weer zo´n enorme dip dat je elkaar weer bij elkaar moet rapen om weer verder te kunnen en erin te geloven samen!!! anders red je het ook niet…je moet steeds een deel afsluiten en weer door gaan!!!

ik merk ook dat ik het erg leuk vind om kinderkleertjes te kijken enzo!!!

vind het prachtig om kraamcadootjes bij elkaar te zoeken en dan denk ik ook wat zal ik veel dingen kopen al als ik zwanger zou raken!!!

we gingen ook een keer naar de babydump, gewoon om te kijken wat er allemaal was…dat was heel erg leuk, maar ook verdrietig!!!

maar meiden we moeten positief alles bekijken!!!

trusten :-*

lieve dames,

ik wil jullie een hele fijne nacht toewensen. Morgen zal ik meer schrijven, maar heb er nu ff de puf niet voor.

:-*

Jules

aah die babyspullen daar kan ik echt mega emo van worden

ik lees ook mee op een forum dat dragen en borstvoeden promoot

wat ik dus wil gaan doen

en dat mijd ik gewoon af en toe omdat het best gevoelig is soms

en nou leuk(en minder leuk)

morgen komt ons bed yeey zijn nu van ellende met matras op de grond gaan liggen want we konden op het oude echt niet meer slapen

het enige nadeel is het word heeeeeel vroeg bezorgd

voordeel daarbij is weer dat we hem meteen kunnen opzetten

dus morgen slaap ik lekker in een gloedjenieuwe boxspring