weinig zwemmers..

:hug: ons gaat het ook wel lukken we zijn niet voor niets met zn 3en hier beland

ik moet gaan slapen ik wil gaan slapen

maar ook weer niet dus lig nog steeds wakker hhihi

ja zo is het maar net!!!

we gaan het redden :thumbup:

goedemiddag!

Vandaag weer frisse moed? Ik zal zo even je link gaan bekijken hollow. Ben benieuwd of ik ook overtuigd fan word :think:

Haaaahaaaa, dat begin!! Lig in een deuk!! Daar móet je wel blij van worden!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

je jules hoe voelt het nou zwanger te zijn???

voel je al dingen??? heb je foto van je posi test!!!

hihihihi

@Jules wrote:

Haaaahaaaa, dat begin!! Lig in een deuk!! Daar móet je wel blij van worden!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

haha ik dus ook

de meeste van hun liedjes zijn lief of wat rocky maar die is zoooooooow grappig

ik ben nog steeds ziek maar mentaal voel ik me een stuk beter

jullie maken me wel nieuwsgierig!! straks als ik thuis ben zal ik ook eens gaan kijken hihihi!!!

fijn hollow dat je je mentaal beter voelt!!!

weer 1 nachtje dichterbij de 27ste!!! :-*

haha moet je zeker doen sophie

het liedje slaat echt nergens op en is zooooow vrolijk

uhu weeer een nachtje dichterbij

moet zeggen dat ik er steeds meer kriebels van krijg

en dan ook geen werk manlief word er gek van

en tja als ik zwanger raak zit ik ook weer met dat werk gedoe want meestal hou je als je al een baan krijgt je baantje niet

nee niet als je in je proeftijd zit!! dat is wel balen, maar ja als je alles kan plannen!!! ik had daar ook over nagedacht voordat ik deze baan kreeg…en je ziet het ben nog steeds niet zwanger en zit er nu al anderhalf jaar!!!

dat is zow

zal van de week manlief maar even voor het blok zetten dat ik NU verder ga met mijn rijbewijs zodat ik wat betreft werk en een kleine een stuk beter kan verplaatsen

Hoeveel lessen heb je gedaan dan? zonde dat je bent gestopt!!!

maar ja opent weer perspectieven voor meer baantjes toch?

welke richting zocht je ook al weer?

winkelwerk

maar wil vrij veel maar ja zonder papieren/ervaring nemen ze je nergens aan he

heb alleen maar winkelwerk gedaan in mn hele leven

ben gestopt omdat we toen even krap zaten en ik net gezakt was voor mn eerste examen en wil dus doorgaan maar ja ruzie om centen heb ik liever niet met mn man

en eind april stopt mn uitkering dus als ik dan mn papiertje heb heb ik gewoon veel meer kansen en dan kan ik evt ook cursussen enzo gaan volgen

aha vandaar!!! en wat voor soort winkel? Kleding of in de supermarkt??

klote dat je uitkering stopt, dus dan moet je voor die tijd wel al wat hebben, anders krijg je het wel heel krap :?

sophie we hebben een spaarpotje dus redden doen we het de eerste maanden wel maar heb wel zo snel mogelijk werk nodig ja

maare heb net manlief gesproken (handig die mobieltjes) en die zegt ook het is mischien niet het juiste moment qua geld maar als ik nu niet ga dan komt er nooit wat van

ow jah ik heb voornamelijk in de supermarkt gewerkt maar heb mn diploma voor algemeen ook gehaald dus kan eigenlijk in elke winkel aan de slag

yeeey me happy morgen gesprek met een jeans center hier in de buurt

(ik had een tijdje terug(vorige week) een brief gestuurd en of ik nog intresse had

natuurlijk heb ik dat nog)

goed nieuws hollow hopelijk krijg je de baan :thumbup:

ik hoop het ook

nu zoeken ze momenteel op verschillende plekker bij meerder bedrijven mensen dus hoop nu toch wel een kans te maken hetzij hier hetzij bij 1 van de anderen

heb btw maandag gesprek bij een rijschool om weer te gaan starten

leuke dingen om naar uit te kijken :thumbup:

ik moet nu wel wat hebben om naar uit te kijken anders word ik gillend gek

kan ook amper het dorp uit omdat ik geen rijbewijs heb

en als ik mn papiertje heb komt er eerst een goedkoop klein autotje dat ik iniedergeval de deur uit kan en alleen boodschappen en eens een keer lekker stappen hihi

ja dat is waar, dan ben je wat toegankelijker en minder afhankelijk!!!

en wat vrijer hihihi!!!

nou mooi toch!!! :thumbup:

en hopelijk word je baan wat dan heb je tenminste overdag ook lekker afleiding!!!