Hollow… en en en en en…
2 september smiddags is de datum
komt mooi uit ivm de 10e
yeeh en dan 27 november 2e intake voor de ICSI
en dan in januari de werkelijke ICSI
en nou ga ik naar de bieb
goed zo hollow
eindelijk schot in de zaak
nu heb je data om naar uit te kijken!!!
he babygirl waar was je nou gisteren om 13.00
Ehm, nog niet terug van mijn huisbezoek :oops:
heb het gisterenavond wel goed gemaakt om ons lijstje in elkaar te knutselen. ga hem zo afmaken met nieuwe data’s en naar Hollow sturen.
Ook zoiets, is mijn kies gewoon net voor de helft afgebroken. Mag ik morgen gewoon naar de tandarts!!! Hebben we dus echt geen zin in, gelukkig dat het niet zoveel zeer doet!!
autsj dat lijkt me pijnlijk
gelukkig kan je morgen weer terecht
wat goed zo’n lijstje :thumbup:
ben benieuwd hihi
Lijstje is doorgestuurd aan hollow :mrgreen:
en geplaatst
heb je er wel een pm over gestuurd
het plaatje is echt gaaf
heb je die zelf gemaakt of goed gejat?
ik ben zo blij dat ik nu een datum heb
Alles zelf gemaakt, niets goed gejat :mrgreen:
Maarre, kan iedereen mijn even een PB sturen met leeftijd, echte naam(als je dat wil) en eventuele eerdere kids, kan ik er nl ook bij zetten hoeveelste kindje dit zal gaan worden.
en voordat ik het vergeet ook je NOD.
Zo, denk dat ik nu alles heb :lol:
Zo, echt suf, wil helemaal geen NOD hihihi. Bedoelde gestopte datum, maar die zie ik al op pagina 1 :wall:
gaat het goed wijffie?
je weet de afk van mn echte naam maar die houd ik graag prive
ik is 25 en word mijn 1e kindje
(en ps ik keek gewoon niet goed)
:lol: :lol: :lol: ,
Ga ook geen echte namen verwerken, hebben nu al meer nee stemmers daarop.
Zal zo nu en dan het lijstje aanpassen, heb weer het photoshopvirus te pakken hihihi
misschien als ik zwanger ben wel straks
maar bij mij op het werk weten ze nog van niks en dat wil ik nog even zo houden :mrgreen:
Ben zo blij dat ik het niet geheim heb gehouden op mijn werk of zowiezo in mijn omgeving.
Al mijn collega’s weten van mijn situatie, zal denk ik ook wel aan mijn beroepskeuze te maken hebben dat ik er geen moeite mee heb gehad het te vertellen (ben maatschappelijk werkster). Moet zeggen, krijg alleen maar goede reacties en vrij nemen is nooit een probleem.
De hele fam is al vanaf dag 1 op de hoogte, zo zitten we gewoon in elkaar. ik beschouw mijn moeder en zussen als mijn beste vriendinnetjes die alles weten. Kan me altijd terug trekken bij hen. Ben trouwens via mijn zus ook op dit forum gekomen, zij schrijft al ruim 2 jaar hier.
niemand op het werk heeft het ook nog gemerkt ik heb hele flexibele werktijden dus daarom is het makkelijker om het verborgen te houden…
in onze vriendenkring weten de beste vrienden het…helaas hebben we met onze familie bijna geen contact
dat lijkt me best zwaar geen contact met de familie
ik heb alleen contact met mijn vader en tante
en met mijn man zijn familie
wat gezellig BG dat je hier via je zus bent gekomen
ik heb werkelijk geen idee meer hoe ik hier kwam
via googelen geloof ik
en ik werk maar enkele dagen per week via een uitzendbureau dus kan ook redelijk mijn eigen rooster plannen
op mijn man zijn werk weten ze wel alles omdat we het samen willen doen
hoop ook dat ie bij de kijkoperatie een paar dagen vrij kan krijgen want moet er van de arts op rekenen dat ik de 1e dagen echt nix kan
ja bij mijn hub weten ze het ook, want hij kan niet ad hoc vrij nemen!!
‘gelukkig’ heeft zijn cheffin ook in de molen gezeten, dus die weet een beetje hoe het gaat…
tja ik heb wel sporadisch contact met mijn vader, maar met mijn nep moeder niet meer!!! ik mis haar niet, wel een moeder…
het went wel dat ik er grotendeels alleen met hub voor sta
hollow ik vind het echt fijn dat jullie een datum hebben!! het is ook al over 4 weekjes :dance:
sophie je maakt een rekenfoutje het is vandaag over 3 weken
weer een weekje minder
mijn man zijn baas heeft een broertje die de mallemolen ook heeft doorlopen dus die snapt het wel
ikzelf heb bewust het contact met mijn moeder verbroken en daarmee ook dat met mijn broertjes en zusjes jammer genoeg
we kunnen gewoon niet met zn 2en tegelijk in 1 ruimte zijn zonder ruzie te maken
gelukkig is mijn schoonmama wel lief al word ik soms gek van haar ouderwetse gedoe maar ja daar heeft ze de leeftijd ook voor en ze bedoelt het allemaal heel lief
de enige waarmee ik het niet mee kan vinden van mn schoonfamilie is mn schoonzus ze lijkt erg veel op mijn moeder qua gedrag en dan word ik vinnig
en ik heb een gebruiksaanwijzing die ze weigert te leren kennen terwijl die zo moeilijk niet is
Super gaaf lijstje zeg!! :thumbup:
En wat een heftige verhalen over familie enzo… gelukkig heb ik zowel een heel leuke familie als schoonfamilie… das heel wat waard!!
Trouwens weten alleen mijn ouders van de mmm, verder niemand… niet dat ik het per se geheim wil houden ofzo, maargoed, het is nou ook niet iets wat je zomaar aan iedereen vertelt…
ik moet het even delen hoor wat dat kleine secreet groot geworden
dit was luna met 6 maanden oud
ong 1500gram was ze op dat moment
en dit is ze nu 6 maanden later en 2,5 kilo meer
en nou heb ik deze foto’s geupload gaat madame languit in de vensterbank liggen grr
inderdaad tierrr dat is heel wat waard
ik denk dat het ook een beetje met hoe en met wie je omgaat aan wie je wat verteld
wij hebben er na 2,5 jaar voor gekozen het te vertellen omdat we het er toch wel zwaar mee hadden en veel mensen wilden weten wat er nou met ons was
oh hollow wat is ze mooi geworden zeg!!!
niet meer dat kleine poesje
sorrie ja had me verteld :oops:
alleen maar in jouw voordeel
tierr wees er zuinig op je goede band :-*