Weinig zwemmers Deel 2

afwachten maar

wachten wachten wachten waaaah

hier is het opzich wel ok maar manlief zijn suiker is momenteel ontregeld door alle stress en de mijne is verbazingwekkend laag vergeleken met wat ik normaal prikte (mijn man is diabetes en ik niet)

ook wat strubbelingen met zijn werk waar we nog een flink bedrag van te goed hebben

en ik die daar ook stapelgek van word en het wachten wachten wachten

sorry dat ik weer zo ego ben maar heb geen andere plek waar ik het kwijt kan omdat alles wat in mijn omgeving zeg verdraait of verkeerd begrepen word (je dacht dat je je vrienden vertrouwen kon)

Dames,

• Ik kom even inbreken:*

Ik weet nog niet of de zwemmers van mijn vriend goed zijn ( hij wil het pas laten testen na een jaar) (we zijn bezig vanaf oktober 2008) maar ik heb in de Viva nr 32 een advertentie gelezen over een middel dat moet helpen bij minder vruchtbaarheid van de mannelijke cellen. Mijn vriend wil het ook wel gaan proberen of het echt werkt…

Dit voedingssupplement met een unieke samenstelling dat de aanmaak, de rijping en de beweeglijkheid van zaadcellen op een natuurlijke wijze ondersteunt. (bewezen positief effect) Dat resulteert in meer en betere zaadcellen waardoor de kans op zwangerschap aanzienlijk toeneemt.

Het heet Proxeed plus. http://www.proxeed.nl ( ik denk niet dat ik de naam en website mag vermelden, maar dan moet je maar een PB sturen als dit is verwijderd.

• Ik breek weer uit.*

Hee tijger, thanks voor de tip! Zal de gyn er de volgende keer eens naar vragen. Vind het wel ontzettend duur als je het zo moet kopen trouwens… 50 euro voor 15 dagen… Niet dat een kindje dat niet waard is, maar je weet natuurlijk nooit of het echt helpt, en als je het dan een half jaar slikt… :roll:

Heey Tierrr,

Ik had ook nog niet gekeken wat het zou kosten, maar vond het wel informatie waar andere misschien iets aan kunnen hebben.

Maar 50 euro voor 15 dagen is vrij prijzig en dan voor een half jaar :?

Hallo hallo, ben ik ook weer eens.

Tijgertje:

Als je een goede acupuncturist in de buurt heb, zou ik daar eerst eens informeren naar de mogelijkheden. Mijn vriend neemt nu al 4 maanden speciale kruidenpillen en heeft vandaag een behandeling met een 7 daagse kruidenthee meegekregen. Op 24 augustus moeten wij weer voor onderzoek en zal er blijken of alles heeft geholpen. De acupunctuur wordt ook door de verzekering vergoed (scheeld een heel hoop geld)!

Hollow: even een hele dikke knuffel voor jou!!! Hoop dat jullie je weer wat beter voelen. Hoe bevalt de nieuwe TV???

Tier: Spannend, hoop dat de uitslag meevalt!

Zag dat mijn zus vorige week heefft ingebroken hihihi, maar ik zal echt nog wel een paar fototjes plaatsen. Mijn nichtje en neefje zijn gewoon te cute!!

Hier verders rustig. Zoals hierboven al aangegeven heeft mijn vriend zijn eerste naaldenbehendelig erop zitten, vond ie toch spannend!!! Maar alles is goed gegaan. Ben nu gewoon super benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen…

Meiden, truste alvast!

ik krijg mijn hub niet aan de pillen of accupuncturist :roll:

goh wat eentonig ook ik ben aan het wachten :roll:

ach ja nog 5 weekjes wachten :dance:

vliegt voorbij!!!

zullen we ook een lijstje maken met afspraken?

hollow wil jij dat maken?

dat is wel handig om te zien wie wanneer een afspraak heeft

is een ideetje :wink:

tijgertje

die tip hebben we al eens in het 1e deel gehad

en toen gaven we ook allemaal aan dat dat voor ons geen optie is

voor sommigen wel acupunctuur evt )in mijn omgeving niet te vinden’

sophie

is een idee maar dan moet ik van iedereen data´s weten

van mezelf weet ik het geeneens

ja 10 september maar als ik voor die tijd niet opgeroepen word dan moet ik die verplaatsen

word momenteel gek van de ongesteldheidskrampen terwijl ik dus de pil slik grr gelukkig kan ik vanavond weer werken heb ik iig weer afleiding

Mag ik crea bea gaan zijn voor lijstjes??? Heb wel wat afleiding nodig deze laatste wachtweken :smiley:

En tja, wachten is gewoon geworden. Kan niet anders zeggen dat ik niet meer beter weet in de MMM.

babygirl van mij mag je maar de 1e post is van mij dus evt linkjes moet je mij even pmen

Komt helemaal goed!!! Ga er vanavond mee aan de slag whoehoe (waar een mens allemaal al niet blij mee kan zijn :mrgreen: )

veel plezier

we moeten maar wat meer kletsen zie ik we hebben nog maar 2 pagina´s hihi

ik ga eten koken moet om 13:00 richting werk

Ben al vanaf 7.00 uur aan het werk, maar ben gelukkig ook wel om 15.00 uur klaar (heerlijk om mijn eigen tijden in te plannen).

Heb vandaag alleen last van het “ik heb geen zin” virus, maar kom ik ook wel weer overheen hihihi.

En meer kletsen ben ik helemaal voor, we moeten wel een aantal pagina’s per week kunnen vullen toch :mrgreen:

inderdaad das wel lekker babygirl

ik werk maar 2 a 3 dagen per week en mijn man ook avonden diensten dus zijn we beiden werken

welke regio woon je eigenlijk ?

ben niet nieuwsgierig

Ik woon in regio Zuid-Holland, in de buurt van Rotterdam en Den Haag.

Ik werk officieel 36 uur per week (4 dagen 9 uur), maar heb 8 uur per week tijd voor de ondernemingsraad. Stiekem werk ik dus 28 uur :lol:

Mannetje werkt 40 uur per week, 10 minuten van mij vandaan, dus doen aan carpoelen hihi.

Ook ik ben niet nieuwsgierig :liar: (heb echt van mijn hobby mijn beroep gemaakt) maarre, waar kom jij dan vandaan???

Vraag is ook voor de andere dames :smiley:

Ga nu even een huisbezoek doen en ben dan om 13.00 uur weer terug, wil wel wat antwoorden zien hahahahahahahaha

Tot zo!!!

nou meiden jullie zijn goed op weg :thumbup:

leuk babygirl dat je een lijstje gaat maken

de data kan je wel terugvinden in de berichtjes denk ik :wink:

ik woon in leeuwarden en werk bij een zorgverzekeraar…

ook ik kan mijn tijd zelf indelen en ben ook om 7 uur begonnen vanmorgen en mag ook om 15.00 stoppen

heerlijk is dat!!!

dan ben ik net een uurtje aan het werk

arme ik

gelukkig is het geen 30 graden meer dan houden de machines er steeds mee op en is het niet te houden daar

ik kom uit friesland kijk vanuit de woonkamer over de dijk uit

ik kan om 13:00 terugbellen voor de operatie omdat ik nu wel wil weten hoe en wat

kan net aan als ik ophang dan ga ik snel de auto in

heel goed hollow dat je gebeld hebt :thumbup:

hopelijk weet je nu meer om 13.00

@Babygirl25 wrote:

Tijgertje:

Als je een goede acupuncturist in de buurt heb, zou ik daar eerst eens informeren naar de mogelijkheden. Mijn vriend neemt nu al 4 maanden speciale kruidenpillen en heeft vandaag een behandeling met een 7 daagse kruidenthee meegekregen. Op 24 augustus moeten wij weer voor onderzoek en zal er blijken of alles heeft geholpen. De acupunctuur wordt ook door de verzekering vergoed (scheeld een heel hoop geld)!

!

Hoi babygirl,

We weten nog niet of mijn vriend zijn zwemmers goed zijn, hij wil dat pas na een jaar laten testen. Maar ik kwam deze advertentie tegen en misschien heeft er wel iemand baat bij. Ik hoop voor jullie dat de kruidenpillen nu wel goed werk hebben gedaan. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

grr gister was ze pas om kwart over 1 bereikbaar ipv 1 uur grrr

en daarna was ze tot half 2 in gesprek

ga het vandaag nog een keer proberen

dus je weet nog niets

wat irri zeg!!

kunnen jullie niet mailen??