Vandaag weer bij de dokter geweest (andere dan eerst).
De HA hoort niks meer bij zijn longen, maar omdat Th alweer begint met hoesten en weer verkouden is moet ik hem goed in de gaten houden en het rustig aan doen :shock: .
Pffff… woensdag ga ik met hem naar de antroposofische schoolarts hopelijk kan die iets doen want we zijn dit zo zat (en daarnaast zit hij ook nog altijd onder de eczeem).
Volgende week weer naar de HA (want die heeft deze week ook vakantie) want Th is nog altijd niet helemaal fit.
Hij lijkt alleen maar magerder te worden, ziet nog altijd bleek en krijgt steeds meer kringen onder zijn ogen terwijl hij wel optijd naar bed gaat (tussen 7 en 8 slaapt hij).
Ik ga nu een verwijzing naar de kinderarts vragen, want dit duurt al zo lang.
Hier een kind dat ook elke keer wat had. Ik heb flink gegoogled want wilde vloeibare multi vit.
Die grbuik ik nu en is perfect het gaat sinds die tijd vel beter
Het heet de STERKE BEER en te verkrijgen bij de tuinen en via de vitaminestore.nl kan je mengen door het drinken echt ideaal. Misschien een idee :thumbup:
Gelukkig schijnt het zonnetje weer!
Th is nu bijna elke dag buiten en dat doet hem goed.
Hij ziet nog altijd bleek maar dat gaat vast wel veranderen binnenkort.
Hij heeft pilletjes van Weleda (hepatodoron) en sleedoornelixer ook van Weleda. En verder gewoon zoveel mogelijk goed eten erin stoppen en drinken.